Ця закупівля створена на базі спрощеної закупівлі та розроблена для того, щоб організації, які купують за кошти донорів могли провести закупівлю в Prozorro, враховуючи всі вимоги донорських організацій.
Якщо ви не Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони, то потрібно обов’язково оприлюднити річний план відповідно до загальних вимог.
При публікації такого річного плану оберіть джерело фінансування Інше:
Переведіть план в статус Заплановано:
та натисніть Оголосити цю закупівлю:
У формі ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ЗАКУПІВЛІ є можливість приховати юридичну адресу – поставте відмітку Приховати адресу. В іншому випадку, юридична адреса, яка вказана в Профілі організації, буде відображатися в закупівлі:
Для відкриття переліку конфігурацій оберіть в Особливості бюджету закупівлі – Закупівля за донорські кошти:
Після активації цієї вимоги ви зможете обрати з переліку донора за чиї кошти ви проводите закупівлю. Якщо наразі вашого донора немає в переліку, то напишіть на електронну пошту feedback@prozorro.ua і донор буде доданий до переліку.
Валюта пропозиції не відповідає очікуваній вартості (мультивалютність) – якщо ця вимога активна, то учасники зможуть подати свої пропозиції в будь-якій валюті з переліку. Якщо ж вимога не активна, то учасники зможуть подати пропозицію тільки в тій валюті, в якій ви оголосили очікувану вартість закупівлі:
Контролер – якщо вимога активна, то з випадаючого списку необхідно обрати організацію – донора, яка здійснює контроль за закупівлею:
Електронний аукціон – якщо вимога активна, то в закупівлі буде аукціон. Якщо закупівля ваша буде з прекваліфікацією і з аукціоном, то аукціон буде відбуватись після оцінки технічних та кваліфікаційних частин пропозицій. Якщо ж без прекваліфікації, то аукціон буде проходити після завершення прийому пропозицій:
Якщо при створенні закупівлі активувати конфігурацію Попередня кваліфікація Учасників, то у вас буде процедура з двоетапним розкриттям пропозицій (аналогічно до того, як розкриваються у відкритих торгах з публікацією англійською мовою). Тобто спочатку відкриються технічні, кваліфікаційні та інші документи, а потім відкриються фінансові документи і ціни. Фінансова частина розкриється тільки по тих учасниках, яких ви допустите на наступний етап за результатами розгляду їхніх технічних і кваліфікаційних документів.
У такому разі ваші конфігурації мають виглядати так:
Послідовний порядок розгляду пропозицій – якщо вимога активна, тоді ви будете розглядати пропозиції послідовно від найнижчої за ціною до найвищої. Якщо ж вимога не активна, тоді під час розгляду вам будуть доступні всі пропозиції для прийняття рішення і ви зможете вибрати будь-яку. Адже в різних донорів є різні критерії оцінки і зазвичай замовники зазначають їх у тендерній документації. Тож під час розгляду Замовник зможе вирахувати по критеріях, що він зазначив в тендерній документації, яка пропозиція є найбільш відповідною за ціною та якістю і обрати саме її, а не просто найдешевшу по ціні.
Звертаємо Вашу увагу! Якщо у вас увімкнена вимога – Мультивалютність, то застосувати послідовний порядок розгляду пропозицій та проведення аукціону – не можливо.
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю – якщо вимога активна, то учасник не зможе подати пропозицію вище очікуваної вартості. Якщо не активна, то учасники зможуть подавати пропозиції вище очікуваної вартості.
У формі Загальна інформація про закупівлю поле Опис предмета закупівлі продубльовано автоматично з плану.
Поле Примітки не обов’язкове – заповніть при необхідності:
У розділі Специфікація закупівлі – (ЛОТ 1) обов’язково заповніть поля:
- конкретна назва частини (лоту) предмету закупівлі;
- очікувана вартість закупівлі;
- розмір мінімального кроку пониження ціни (якщо застосовується аукціон):
Склад лоту 1 – обов’язково заповніть поля:
- конкретна назва предмета закупівлі;
- кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг;
- класифікація за ДК 021:2015;
- країна;
- кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Інші поля не обов’язкові для заповнення, але у разі необхідності їх можна заповнити:
Розділ Умови оплати згідно із договором:
- подія – оберіть подію, після якої буде оплата по договору;
- опис – не обов’язкове для заповнення (тільки у випадку коли обрано подію Інша подія, тоді обов’язково заповніть);
- тип оплати;
- розмір оплати (зазначається у відсотках);
- період – поставте цифру та з переліку оберіть які це будуть дні – робочі, банківські, календарні.
Бувають випадки, коли декілька умов оплати. В такому разі натисніть Додати умову оплати згідно з договором про закупівлю:
У розділ Тендерна документація до лоту 1 завантажте документи, які стосуються даної закупівлі, критерії оцінки, проект договору тощо.
Натисніть на кнопку Додати документ – завантажте необхідні документи, вказавши тип та рівень документу. Документ завантажиться в ЦБД після публікації закупівлі:
Звертаємо Вашу увагу! Можна завантажити документи у розділ Тендерна документація і якщо у Вас буде декілька лотів – ці документи продублюються в кожному Лоті:
У розділі Кваліфікаційні критерії, блок ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ОБОВ’ЯЗКОВО для заповнення, якщо у розділі СПЕЦИФІКАЦІЯ ЗАКУПІВЛІ був зазначений відповідний пункт:
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ – заповніть у разі необхідності:
Звертаємо Вашу увагу! Забезпечення виконання умов договору надає тільки Переможець.
Згідно статті 27 Закону «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору про закупівлю.
Розділ Дати та строки.
Звертаємо Вашу увагу! Періоди уточнень та подання пропозицій є послідовними. Мінімально період уточнень може тривати 3 робочі дні, а період подання пропозицій мінімально триває 2 робочі дні.
Якщо застосована функція Контролер – радимо збільшити кількість днів у періоді уточнень, так як законодавством не передбачено у який термін Контролер надає відповідь на запит.
Перевірте інформацію та натисніть Опублікувати:
При успішній публікації система повідомить:
Натисніть НАКЛАСТИ КЕП/ЕЦП НА УМОВИ ОГОЛОШЕННЯ та підпишіть:
Звертаємо Вашу увагу! Якщо за Вашою закупівлею здійснюється контроль організацією – донором, то після публікації закупівлі необхідно обов’язково натиснути НАДІСЛАТИ НА УЗГОДЖЕННЯ і чекати рішення контролера:
Поки очікується рішення контролера закупівля набуває статусу: Заблоковано. Очікує відповіді контролера.
Є можливість відповідати на питання учасників у вкладці ЗВЕРНЕННЯ:
Редагувати можна тільки інформацію у блоці ДАТИ ТА СТРОКИ:
Якщо запит не схвалено контролером, то контролер, поза системою Prozorro, надає зворотній зв’язок замовнику для виправлення умов закупівлі.
Після редагування закупівлі обов’язково відправте знову на узгодження:
Якщо запит схвалено контролером у разі необхідності закупівлю можна редагувати, але обов’язково відправити знову на узгодження:
Якщо Контролер не схвалив запит – закупівля не перейде у наступний статус – подання пропозицій:
Звертаємо Вашу увагу! Якщо відповідь контролера надійшла після завершення періоду уточнень і є необхідність редагувати закупівлю – обов’язково:
- подовжить термін періоду уточнень – натисніть ЗБЕРЕГТИ;
- натисніть РЕДАГУВАТИ – та внесіть всі необхідні зміни у закупівлю;
- натисніть НАКЛАСТИ КЕП/ЕЦП НА УМОВИ ОГОЛОШЕННЯ та підпишіть.
Якщо при створенні закупівлі була активована конфігурація Попередня кваліфікація Учасників, то після завершення періоду подання пропозицій почнеться етап Прекваліфікація:
Після розгляду технічної, кваліфікаційної та інших документів по кожному учаснику – сформуйте Протокол розгляду пропозицій:
Після завершився період оскарження прекваліфікації та/або після завершення періоду подання пропозицій система автоматично призначає дату аукціону.
Якщо подана тільки одна пропозиція, увімкнена вимога Мультивалютність або обрана функція Закупівля без аукціону, то закупівля одразу переходить у статус Кваліфікація переможця:
Згідно з пунктом 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 можна надати можливість Учаснику виправити помилки в тендерній пропозиції на етапі кваліфікації переможця протягом 24 годин, але не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Повідомлення про усунення невідповідностей має містити таку інформацію:
- перелік виявлених невідповідностей;
- посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
- перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Щоб визначити Учасника переможцем у блоці Протокол розкриття натисніть ПЕРЕМОЖЕЦЬ:
Завантажте відповідний протокол за алгоритмом і натисніть ЗБЕРЕГТИ:
Обов’язково натисніть НАКЛАСТИ КЕП та підпишіть.
Щоб дискваліфікувати Учасника у блоці Протокол розкриття натисніть ДИСКВАЛІФІКУВАТИ:
Завантажте відповідний протокол за алгоритмом:
Оберіть підстави для відхилення:
Заповніть поле Аргументація і натисніть ЗБЕРЕГТИ:
Обов’язково натисніть НАКЛАСТИ КЕП та підпишіть.
Якщо за вашою закупівлею здійснюється контроль організацією – донором, то після визначення переможця обов’язково натисніть на кнопку НАДІСЛАТИ НА УЗГОДЖЕННЯ:
Після завершення періоду оскаржень замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем не пізніше ніж через 20 днів, з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Строк для укладання договору може бути аргументовано продовжений до 60 днів.
Для завантаження договору натисніть ДОДАТИ КОНТРАКТ:
Заповніть дані щодо договору. Завантажте договір за таким алгоритмом:
Заповніть всі поля, корегуючи, при необхідності, ціну договору без ПДВ, дати та натисніть ЗБЕРЕГТИ:
Звертаємо Вашу увагу! До моменту накладення КЕП є можливість редагувати внесену інформацію:
Оновіть сторінку та натисніть ДОДАТИ КОНТРАКТ:
Після завантаження Договору та підписання КЕП закупівля набуде статусу ЗАВЕРШЕНА.