Закупівля на кошти донорів

26.06.2023 12:31
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Рисунок1

Це закупівля створена на базі спрощеної закупівлі та розроблена для того, щоб організації, які купують за кошти донорів могли провести закупівлю в Prozorro, враховуючи всі вимоги донорських організацій.

Якщо ви Замовник, якому для здійснення цієї закупівлі були виділені кошти донорською організацією, то вам потрібно обов’язково оприлюднити річний план відповідно до загальних вимог. 

При публікації такого річного плану ви обирає джерело фінансування Інше.

План переводите в статус Заплановано та натискаєте Оголосити цю закупівлю.

У формі Основні параметри закупівлі деякі поля заповнені з плану, а саме:

  • Процедура закупівлі;
  • Очікувана вартість;
  • Опис предмета закупівлі;

                                                                                                                                                                    Заповніть або відкоригуйте (при необхідності):

  • Метод закупівлі;
  • Особа відповідальна за закупівлю;
  • Валюта;
  • Очікувана вартість закупівлі (з ПДВ/без ПДВ);
  • Розмір мінімального кроку пониження ціни (якщо вимога щодо проведення аукціону буде активна);
  • Вид предмету закупівлі (товари, роботи чи послуги).

Для відкриття переліку конфігурацій необхідно обрати в Особливості бюджету закупівлі – Закупівля за донорські кошти.

Після активації цієї вимоги ви зможете обрати з переліку донора за чиї кошти ви проводите закупівлю. Якщо наразі вашого донора немає в переліку, то напишіть на електронну пошту feedback@prozorro.ua і донор буде доданий до переліку. 

Якщо ви при створенні закупівлі активуєте конфігурацію “Попередня кваліфікація Учасників”, то у вас буде процедура з двоетапним розкриттям пропозицій (аналогічно до того, як розкриваються у відкритих торгах з публікацією англійською мовою). Тобто спочатку відкриються технічні, кваліфікаційні та інші документи, а потім відкриються фінансові документи і ціни. Фінансова частина розкриється тільки по тих учасниках, яких ви допустите на наступний етап за результатами розгляду їхніх технічних і кваліфікаційних документів.

У такому разі ваші конфігурації мають виглядати так:

Електронний аукціон – якщо вимога активна, то в закупівлі буде аукціон. Якщо закупівля ваша буде з прекваліфікацією і з аукціоном, то аукціон буде відбуватись після оцінки технічних та кваліфікаційних частин пропозицій. Якщо ж без прекваліфікації, то аукціон буде проходити після завершення прийому пропозицій. 

Зверніть увагу! Якщо у вас увімкнений аукціон в закупівлі, то ви не зможете активувати можливість подання пропозицій в різних валютах.

Послідовний порядок розгляду пропозицій – якщо вимога активна, тоді ви будете розглядати пропозиції послідовно від найнижчої за ціною до найвищої. Якщо ж вимога не активна, тоді під час розгляду вам будуть доступні всі пропозиції для прийняття рішення і ви зможете вибрати будь-яку. Адже в різних донорів є різні критерії оцінки і зазвичай замовники зазначають їх у тендерній документації. Тож під час розгляду Замовник зможе вирахувати по критеріях, що він зазначив в тендерній документації, яка пропозиція є найбільш відповідною за ціною та якістю і обрати саме її, а не просто найдешевшу по ціні. 

Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю – якщо ця вимога активна, то учасники зможуть подати свої пропозиції тільки в тій валюті, в якій ви оголосили очікувану вартість закупівлі. Якщо ж вимога не активна, то учасники зможуть подати пропозицію в будь-якій валюті з переліку. Договір в системі буде в тій валюті, в якій учасник подав пропозицію.

Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю – якщо вимога активна, то учасник не зможе подати пропозицію вище очікуваної вартості. Якщо не активна, то учасники зможуть подавати пропозиції вище очікуваної вартості. 

В розділі Загальна інформація про закупівлю:

  • Опис предмета закупівлі – заповнюється автоматично з плану;
  • Примітки – не обов’язково, заповніть при необхідності.

В розділі Специфікація закупівлі заповніть:

  • Конкретна назва предмета закупівлі
  • Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг
  • Класифікація за ДК 021:2015

Зверніть увагу! Код ДК повинен співпадати з кодом, зазначеним у плані.

Заповніть розділ Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг, при необхідності можна додати Предмет закупівлі.

 

Заповніть розділ Умови оплати згідно з договором.

У розділ Тендерна документація завантажте документи, які стосуються даної закупівлі, критерії оцінки, проект договору тощо.

За необхідності заповніть розділ Кваліфікаційні критерії.

Розділ Дати та строки.

Зверніть увагу! Періоди уточнень та подання пропозицій є послідовними. Мінімально період уточнень може тривати 3 робочі дні, а період подання пропозицій мінімально триває 2 робочі дні. Під час періоду уточнень Учасники можуть ставити питання, а Замовники можуть на них відповідати та вносити зміни до умов закупівлі/тендерної документації.

Після завершення прийому пропозицій настає етап розкриття пропозицій. І ось цей етап може бути різним, в залежності від конфігурацій, які ви обрали.

 

Перевірте інформацію та натисніть Опублікувати. Обов’язково підпишіть КЕП оголошення.


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку