ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН

Відкриті торги з особливостями (нецінові критерії)

02.09.2023 17:40
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Рисунок1

Відкриті торги з особливостями – тип процедури, яку можуть оголошувати замовники згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

 

Пороги для застосування відкритих торгів з особливостями:

  • від 100 тис. грн для товарів та послуг;
  • від 200 тис. грн. для поточного ремонту;
  • від 1,5 млн. грн. для робіт.

Етапи проведення відкритих торгів з Особливостями:

Закон «Про публічні закупівлі» передбачає можливість замовником застосувати нецінові критерії, які для нього важливі і впливають на життєвий цикл товару або створюють додаткову вартість. Зокрема, це закупівля послуг і робіт, а також придбання товарів, які носять складний або спеціалізований характер, не мають постійно діючого ринку.

До критеріїв, які для замовника мають суттєве значення, можна віднести:

  • умови оплати;
  • строк виконання;
  • гарантійне обслуговування;
  • експлуатаційні витрати;
  • передача технологій;
  • підготовка кадрів.

Даний перелік не є виключним, кількість таких критеріїв необмежена. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною.

Питому вагу кожного нецінового критерію та їхню кількість замовник визначає самостійно, але загальна питома вага нецінових критеріїв не може бути вищою, ніж 30 відсотків (крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу).

Відкриті торги з особливостями здійснюються згідно з річним планом.

В кабінеті, в меню користувача МІЙ ДЗО в розділі МОЇ ПЛАНИ ЗАКУПІВЕЛЬ створіть план, переведіть його в статус Запланований, в разі необхідності додайте Обґрунтування та натисніть Оголосити цю закупівлю:

У формі ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ЗАКУПІВЛІ оберіть метод закупівлі – Лотова закупівля з неціновими критеріями.

Є можливість приховати юридичну адресу – поставте відмітку Приховати адресу. В іншому випадку, юридична адреса, яка вказана в Профілі організації, буде відображатися в закупівлі:

У формі Загальна інформація про закупівлю поле Опис предмета закупівлі продубльовано автоматично з плану.

 

Поле Примітки не обов’язкове – заповніть при необхідності:

В розділі Специфікація закупівлі – (ЛОТ 1) заповніть поля:

 

  • конкретна назва частини (лоту) предмету закупівлі;
  • очікувана вартість закупівлі;
  • розмір мінімального кроку пониження ціни

Склад лоту 1 – заповніть поля:

  • конкретна назва предмета закупівлі;
  • кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг;
  • класифікація за ДК 021:2015;
  • країна;
  • кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

Інші поля не обов’язкові для заповнення, але у разі необхідності їх можна заповнити:

Розділ Умови оплати згідно із договором:

  • подія – оберіть подію, після якої буде оплата по договору;
  • опис – не обов’язкове для заповнення (тільки у випадку коли обрано подію Інша подія, тоді обов’язково заповніть);
  • тип оплати;
  • розмір оплати (зазначається у відсотках);
  • період – поставте цифру та з переліку оберіть які це будуть дні – робочі, банківські, календарні.

 

Бувають випадки, коли декілька умов оплати. В такому разі натисніть Додати умову оплати згідно з договором про закупівлю:

Розділ Тендерна документація до лоту 1.

Звертаємо Вашу увагу – інформацію про застосування нецінових критеріїв та їхню питому вагу Ви маєте зазначити не тільки при заповненні форми оголошення про проведення процедури закупівлі, а й прописати в самій тендерній документації.

Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей зазначених в п. 28 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178.

Обов’язково зазначте у тендерній документації, що учасник підтверджує дані шляхом самодекларації (ставить галочки при поданні пропозиції у відповідних полях). Тільки переможець завантажує довідку з МВС про несудимість.

Натисніть на кнопку Додати документ – завантажте необхідні документи, вказавши тип та рівень документу. Документ завантажиться в ЦБД після публікації закупівлі:

Звертаємо Вашу увагу! Можна завантажити документи у розділ Тендерна документація і якщо у Вас буде декілька лотів – ці документи продублюються в кожному Лоті:

Розділ Загальні нецінові критерії:

  • назва нецінового критерію – має бути сформульована однозначно й зрозуміло Постачальнику;

  • опис нецінового критерію – може бути Ваш коментар стосовно нецінового показника з більш детальним роз’ясненням;

  • чого стосується критерій – весь поточний лот чи окремий предмет закупівлі;

  • опції критерію (набір можливих значень) – можна додавати необхідну кількість опцій, натиснувши Додати опцію.

У разі потреби можна додавати необхідну кількість критеріїв, натиснувши кнопку ДОДАТИ КРИТЕРІЙ, але звертаємо Вашу увагу – загальна вага нецінових критеріїв не повинна перевищувати 30 відсотків.

Постачальник, відправляючи пропозицію, вкаже не лише ціну, а й обере один з варіантів нецінових критеріїв, який він може Вам надати.

Після врахування ціни пропозиції та ваги нецінового критерію системою буде автоматично вирахувана “приведена ціна” пропозиції кожного з постачальників.

Приведена ціна – це ціна, зазначена постачальником у тендерній пропозиції та перерахована з урахуванням показників інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною замовником у тендерній документації.

Постачальники беруть участь в аукціоні за “приведеною ціною”, але договір з переможцем підписується на суму приведеної ціни, помножену на “коефіцієнт корекції”.

Всі показники система розраховує автоматично. Вам необхідно лише правильно заповнити форми при оголошенні закупівлі та прописати нецінові критерії в тендерній документації, решту за Вас зробить електронна система.

 

Блок  Кваліфікаційні критерії.

Відповідно до чинних особливостей проведення відкритих торгів Замовник не може вимагати від Учасника документи для підтвердження відсутності підстав.

Розділ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ – не заповнюєте.

Звертаємо Вашу увагу! Якщо очікувана вартість закупівлі більше 20 мл. грн., то в розділі ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, потрібно ОБОВ’ЯЗКОВО поставити галочку біля даного пункту:

Розділ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ОБОВ’ЯЗКОВО заповніть, якщо у розділі СПЕЦИФІКАЦІЯ ЗАКУПІВЛІ був зазначений відповідний пункт:

Згідно статті 25 Закону «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення визначається в межах 0,5% від очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3% у разі закупівель товарів чи послуг.

 

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ заповніть у разі необхідності:

Звертаємо Вашу увагу! Надає тільки Переможець.

Згідно статті 27 Закону «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5% вартості договору про закупівлю.

В розділі ДАТИ ТА СТРОКИ зазначте Кінцевий строк подання тендерних пропозицій, він повинен тривати не менше 7 календарних днів при закупівлі товарів та послуг та не менш 14 календарних днів при закупівлі робіт. Години вкажіть за бажанням.

Перевірте заповнену інформацію та натисніть ОПУБЛІКУВАТИ:

При успішній публікації система повідомить: зміни збережено, тендер опубліковано.

Натисніть НАКЛАСТИ КЕП НА УМОВИ ОГОЛОШЕННЯ та підпишіть.

Після підписання КЕП система перевіряє відповідність вимогам та автоматично переводить закупівлю в статус Оголошена, де одночасно починаються періоди Уточнень, Оскаржень та Подання пропозицій. Редагувати закупівлю можливо до завершення періоду Подання пропозицій.

Звертаємо Вашу увагу! У разі внесення змін строк подання пропозицій має бути продовжений так, щоб він становив не менше 4 днів:

Обов’язково після закінчення редагування натисніть НАКЛАСТИ КЕП НА УМОВИ ОГОЛОШЕННЯ та підпишіть.

За потребою закупівлю можна ВІДМІНИТИ:

Звертаємо Вашу увагу! Період оскарження відміни закупівлі триває 10 днів.

 

Учасник на етапі подання пропозиції має право звернутися до замовника не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Для надання відповіді натисніть вкладку ЗВЕРНЕННЯ:

Заповніть поле Надайте Вашу відповідь та натисніть ОПУБЛІКУВАТИ ВІДПОВІДЬ:

Після завершення періоду подання пропозицій система автоматично призначає дату аукціону. Якщо подана тільки одна пропозиція, то закупівля одразу переходить у статус Кваліфікація переможця:

Щоб розглянути документи учасника в період Кваліфікації переможця у блоці Реєстр пропозицій натисніть Пропозиція:

Звертаємо Вашу увагу! Строк розгляду пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня завершення електронного аукціону/завершення прийому пропозицій. Строк розгляду пропозиції може бути аргументовано продовжений до 20 робочих днів.

Для продовження строк розгляду пропозиції натисніть Подовжити термін розгляду пропозицій та завантажте відповідний протокол:

Згідно з пунктом 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 можна надати можливість Учаснику виправити помилки в тендерній пропозиції на етапі кваліфікації переможця протягом 24 годин, але не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.

Повідомлення про усунення невідповідностей має містити таку інформацію:

  • перелік виявлених невідповідностей;
  • посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
  • перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

 

Щоб визначити Учасника переможцем у блоці Протокол розкриття натисніть ПЕРЕМОЖЕЦЬ:

Завантажте відповідний протокол за алгоритмом, поставте відмітки відповідності і натисніть ЗБЕРЕГТИ:

Обов’язково натисніть НАКЛАСТИ КЕП та підпишіть.

 

Щоб дискваліфікувати Учасника у блоці Протокол розкриття натисніть ДИСКВАЛІФІКУВАТИ:

Завантажте відповідний протокол за алгоритмом:

Оберіть підстави для відхилення:

 Заповніть поле Аргументація і натисніть ЗБЕРЕГТИ:

Обов’язково натисніть НАКЛАСТИ КЕП та підпишіть.

 

Після визначення переможця система автоматично формує Повідомлення про намір укласти договір:

Період оскаржень рішення, дій або бездіяльності замовника триває 5 днів.

Звертаємо Вашу увагу! У випадку подання однієї пропозиції Замовник може відмінити рішення по переможцю поки триває період оскарження.

 

У разі виникнення такої дії натисніть Відмінити рішення:

 

Статус Учасника стане На розгляді:

Після завершення періоду оскаржень замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем не раніше ніж через 5 днів та не пізніше ніж 15 днів, з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.

Строк для укладання договору  може бути аргументовано продовжений до 60 днів.

Звертаємо Вашу увагу! На цьому етапі закупівлю можна відмінити:

Або відмінити частково за лотом:

Період оскарження відміни закупівлі триває 10 днів.

 

Для завантаження договору натисніть ДОДАТИ КОНТРАКТ:

Заповніть дані щодо договору. Завантажте договір за таким алгоритмом:

Заповніть всі поля, корегуючи, при необхідності, ціну договору без ПДВ, дати та натисніть ЗБЕРЕГТИ:

Звертаємо Вашу увагу! До моменту накладення КЕП є можливість редагувати внесену інформацію:

Оновіть сторінку та натисніть ДОДАТИ КОНТРАКТ:

Після завантаження Договору та підписання КЕП закупівля набуде статусу ЗАВЕРШЕНА.

 

Система автоматично сформує Звіт про проведення процедури:


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку