Які пороги для запиту ціни, для чого вносити підписанта та коли можна звужувати профіль товарів

27.02.2024 11:54
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Premium Vector _ Modern flat illustration of business investment_

Сьогодні відповідаємо актуальні на питання по Прозорро.Маркету.

Чи можна звичайному замовнику скористатись запитом ціни через електронний каталог якщо сума закупівлі перевищує 500 тис.грн.? 

Відповідь

Так, можна, обмежень до закупівлі через запит ціни пропозицій в Постанові 1178 не встановлено.

Чи можна в Прозоро.Маркеті закупити електричну енергію вище 1 млн. грн.? Чи немає там порогів?

Відповідь

Так, можна. В Прозорро.Маркеті немає порогів по сумі через ЗЦП.

Нагадаємо, відповідно до пункту 10 Постанови 1178 – якщо ваша закупівля становить або перевищує 100 тис. грн. для товарів та послуг, 200 тис. грн. для поточного ремонту та 1,5 млн. грн. для робіт – замовники здійснюють її шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. 

Випадки, в яких можна проводити ЗЦП – наведено на картинці нижче:

 

З чого почати оформлення ЗЦП по електроенергії Замовнику?

Відповідь
Короткий алгоритм здійснення запиту ціни пропозицій:

  • Опублікувати план закупівлі в особистому кабінеті на вашому майданчику;
  • Створити запит пропозицій з готових технічних специфікацій або обрати власний набір технічних характеристик з визначених ЦЗО;
  • Визначити термін подачі пропозиції (строк для подання постачальником ціни пропозиції не може бути меншим, ніж два робочих дні з дня оприлюднення замовником запиту пропозицій постачальників в електронній системі закупівель);
  • Після розкриття пропозицій перейти до укладання угоди з постачальником, якого буде обрано системою автоматично, з найбільш економічно вигідною пропозицією;
  • Опублікувати звіт про закупівлю (закупівля без використання електронної системи).

Детально про зміни в Прозорро.Маркет для Замовників

Навіщо вказувати підписанта замовника і постачальникам через систему?

Відповідь

Ми впроваджуємо електронний контракт, а внесення підписанта в електронні поля є маленьким кроком, завдяки якому ми рухаємось до електронізації в цілому. Зараз електронник контракт є лише в зцп, та згодом він буде в усіх закупівлях. Наразі електронний контрактинг в системі працюючий, та заповнення підписанта – є фінальною інформацією по електронному контрактингу, яка необхідна для генерації повноцінного договору в системі для реєстрації його в казначействі. Заповнення полів по підписанту є необхідним для прискорення інтеграції з казною.

Чи можна звужувати профіль, якщо закупівля через ЗЦП понад 500 тис. грн.?

Відповідь

Ні, звуження профілів товару можливі лише для запиту ціни пропозицій, де очікувана вартість закупівлі є меншою 500 тис. грн. В такому випадку, оголошуючи запит ціни пропозиції замовник може обрати лише профіль, який сформований адміністратором.

Відповідно до абзацу 3 п. 12  Постанови 1178:

Запит пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.

Джерело: https://infobox.prozorro.org/articles/yaki-porogi-dlya-zapitu-cini-dlya-chogo-vnositi-pidpisanta-ta-koli-mozhna-zvuzhuvati-profil-tovariv


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку