У 2023 році майже третина замовників-користувачів Prozorro скористалася Prozorro Market. Вони провели на платформі понад 43 тис. закупівель на більше, ніж 12 млрд грн.
Що ж привабило стільки замовників?
Запит пропозицій постачальників – значно швидший спосіб провести закупівлю стандартизованих товарів. Адже замовник запитує в постачальника тільки ціну предмета закупівлі, тож останньому не потрібно розробляти однотипні тендерні пропозиції. У середньому час закупівлі зменшується зі звичних 20-24 днів у відкритих торгах з особливостями до 8-11 днів.
Більше постачальників, адже вони отримують сповіщення про оголошені закупівлі, незалежно від функціоналу майданчика. Тому в 2023-му замовники Prozorro Market отримували в середньому 3-4 пропозиції.
Вигідніші цінові пропозиції. За результатами таких закупівель замовники заощаджують у середньому 15% вартості. Водночас у закупівлях аналогічних товарів за «звичайною» процедурою економія становить у середньому 6%.
Наша команда прагне, щоб Prozorro Market став місцем для легких закупівель більшості товарів. Саме тому ми розробили механізм краудсорсингу, коли будь-який користувач Prozorro може додати свій товар, аби маркет швидше наповнювався новими пропозиціями.
Також тепер у закупівлях через Prozorro Market система сама заповнює типові договори між замовниками та постачальниками. Їм залишається лише підписати договір.
А щоб дізнатися більше про роботу Prozorro Market та його переваги, читайте колонку за посиланням
Джерело: https://infobox.prozorro.org/articles/yak-prozorro-market-polegshuye-zakupivli