Як постачальнику продавати більше на Prozorro Market

26.10.2020 09:48
0
Поділитися на facebook
Поділитись
bbbb

    Система публічних закупівель Prozorro Market є дуже популряною, і з кожним днем зарестрованих користувачів стає все більше. Але далеко не всі проводять успішні закупівлі та продають свої товари через систему електронних закупівель. Сьогодні ми розповімо про деякі моменти, з якими Ви зможете продавати на Prozorro Market БІЛЬШЕ.

  Prozorro Market — це державний маркетплейс. Тому має свої особливості, про які потрібно пам’ятати. Тому, давайте розберемося.

   Асортимент товарів на  Prozorro Market

  •  На Prozorro Market купляють не усі товари. За весь час існування системи склався певний аналіз товарів, які купують найчастіше.  Державні замовники, у більшості, купують більш-менш однаковий стандартизований набір товарів. 
  • На Prozorro Market продавайте тільки новий та якісний товар.
  • Обов’язковим фактором є те, що товар має бути в наявності. Слідкуйте за цим та вчасно прибирайте з каталогу товар, якого немає в наявності.   

   Рекомендуємо Вам завжди проводити аналіз асортименту, який допомагає продавати більше. Тому, перш ніж розміщувати всі 1000 найменувань вашої продукції, проаналізуйте потреби замовників за допомогою нашого модуля аналітики https://bi.prozorro.org/

   Ціни

  • Ціна товару має точно відповідати ціні, зазначеній у каталозі. 
  • Ціна має включати вартість доставки, податки та збори. 

   Пам’ятайте, перш ніж зазначати ціну на товар у каталозі, подумайте про розмір мінімальної партії та регіон доставки. 

   Клієнтоорієнтованість

  • За правилами Prozorro Market, відповідати на замовлення постачальник має протягом 2-х робочих днів. 
  • Створюйте комфортні умови співпраці з Замоником. Тому слідкуйте за тим, щоб на Prozorro Market були зазначені актуальні контактні дані та вчасно відповідайте на замовлення.

   За невиконання правил маркетплейсу Вас може бути дискваліфіковано, тому обов’язково слідкуйте за цим. Такі порушення, як відмова від постачання товару, тому що його немає в наявності або невідповідність ціни, є підставами для припинення доступу на Prozorro Market

   Потенційно обсяг закупівель, які можуть здійснюватись через Prozorro Market сягає 30 млрд грн/рік.

   Це дуже хороший майданчик для продажу своїх товарів чи послуг, тому не втрачайте цю можливість та дотримуйтесь простих правил. Ці 3 фактори, про які ми розповіли в статті відіграють велику роль при продажі товарів на майданчику, тому обов’язково звертайте на це увагу!

 

   При написанні статті використані матеріали infobox.prozorro.org


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку