Як додати товари широкого вжитку до каталогу

27.05.2021 09:15
0
Поділитися на facebook
Поділитись
freelance-worker-concept-work-while-traveling-young-girl-with-laptop-works_178888-180

   Централізована закупівельна організація ДУ “Професійні закупівлі” розробила детальну та зручну інструкцію по додаванню товарів широкого вжитку до електронного каталогу Prozorro Market

   Тут ми розповімо, як додати товар широкого вжитку до каталогу, якщо ви постачальник.  

   Крок 1.

   Зайдіть на сайт ЦЗО ДУ «Професійні закупівлі» за посиланням https://cpb.org.ua  У розділі «Постачальнику» оберіть пункт «Запропонувати товар до каталогу». 

   Крок 2.

   Оберіть категорію, до якої ви хотіли б додати свій товар.

   Крок 3. 

   Заповніть Google Форму. Більшість запитань є обов’язковою до заповнення (позначені червоною зірочкою). Зверніть увагу, що надання точної та достовірної інформації пришвидшує розгляд та додавання товару до каталогу. 

   Крок 4.

   Вкажіть належний профіль. Якщо ви сумніваєтеся щодо цього питання, вкажіть «Інше». 

   Крок 5.

   Завантажте зображення, яке відповідає таким вимогам: розмір 800х800 пікселів формат png на зображенні повинен бути лише товар, фон зображення – прозорий. 

   Крок 6.

   Вкажіть актуальне посилання на сторінку товару на сайті виробника або на файл технічної специфікації. 

   Крок 7.

   Надішліть Форму на опрацювання. 

 

   Кожну пропозицію фахівці ЦЗО ДУ «Професійні закупівлі» перевіряють особисто. Просимо постачальників вказувати достовірну інформацію та завантажувати зображення, що відповідають вимогам.

   Для нас важливо не лише забезпечити замовників широким вибором, але й стежити за актуальністю та якістю товарів. Більше про те, як формується асортимент е-каталогу Prozorro Market можна дізнатися тут https://cpb.org.ua/yak-formu%D1%94tsya-asortiment-prozorro-market

  

  Що робити, якщо потрібної категорії не існує?

   Ми розробили розширену форму для пропозицій нових категорій до е-каталогу. https://afly.co/gtp5  

   Наші фахівці опрацьовують заявки з огляду на такі пріоритети: 

  1. Грошовий потенціал категорії. Іншими словами, на яку суму замовники купують такий товар в допорогових процедурах?
  2. Кількість активних унікальних товарів (скорочено «SKU») у категорії. Чим вищий показник SKU в категорії, тим більше ресурсів потрібно на створення. 
  3. Складність опису профілів (технічних характеристик). Такий товар, як папір легко описати, а от косарка та електроплита вимагають більше часу. 
  4. Марка. Безбрендові товари (наприклад, картопля, дрова, пісок тощо) створюються швидко.
  5. Сезонність. Наприклад, новорічні подарунки актуальні в кінці року, а от ягоди та фрукти навесні. 

 

   У першу чергу, фахівці опрацьовують пропозиції, які одночасно відповідають декільком критеріям. У разі позитивного рішення, наша команда визначає терміни опрацювання, створення оголошень або внесення змін до них. 

   Фахівці ЦЗО ДУ «Професійні закупівлі» можуть зв’язатися з вами для консультації щодо розробки категорії та запросити на кваліфікацію, якщо ви залишите свої контактні дані. 

 

   Джерело: https://cpb.org.ua/%D1%96nstrukcz%D1%96ya-dlya-postachalnik%D1%96v-shhodo-dodavannya-tovaru-do-prozorro-market


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку