Нещодавно ми детально розповідали про те, як публікувати та яку інформацію потрібно вказувати при публікації закупівель в системі Прозорро.
Зміни у порядку розміщення інформації відбулись у зв’язку з набуттям чинності 17 липня 2020 року Наказу Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020 року.
Разом з цим чинність втратили і такі Накази: наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року N 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року N 490 « Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель».
Ви нам залишили запитання щодо змін в порядку розміщення, тому зараз ми відповімо на деякі з них.
Наказ 1082 від 11.06.2020р. у Відомостях Верховної Ради не опубліковано, а наказ 490 та 477 в статусі «чинний», за яким наказом розміщувати інформацію?
На рахунок питання розміщення інформації про публічні закупівлі потрібно керуватись Наказом Мінекономрозвитку №1082 від 11.06.2020, який чинний із 17 липня 2020 року. Накази 490 та 477 втратили чинність, так як ми зазначали вище. Наказ 1082 вже є на сайті Верховної Ради.
Якщо необхідно закупити меблі для закладу освіти, але меблі різні це парти столи стільці шафи столи та стільці для вчителів, комп`ютерні столи, на суму 120 тис грн, Як краще провести закупівлю?
Якщо у вас закупівля запланована на рік 120 тис. грн, то це спрощена закупівля. Відповідно вам потрібно визначити номенклатуру. Створіть у електронній системі Прозорро річний план, де зазначте код за 4 знаком та назву предмета закупівлі. Далі створіть оголошення, в оголошенні визначте номенклатуру з чіткими та точними знаками за ДК 021:2015.
Пункт 13 наказу 1082 прямо суперечить наказу «Про порядок визначення предмету закупівель № 708». Зокрема, в наказі 708 вказано, що Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. У наказі 1082 зазначено, що Замовник обов'язково вказує МНН кожного лікарського засобу. По- друге, у новому Порядку визначення предмета закупівлі немає жодної вказівки на класифікатор медичних виробів, який потрібно вказувати в оголошенні (хоча в старому Порядку він був). У наказі 1082 йде конкретна вимога обов'язково вказувати в окремому полі код кожного конкретного медичного виробу. Чим керуватися в роботі?
Взагалі є 2 Порядки, один стосується визначення, а інший – оприлюднення. Порядок визначення пояснює тільки, як визначити предмет закупівлі. Наприклад, поточний ремонт за об’єктом будівництва, товари за 4 знаком ДК 021:2015. Порядок оприлюднення каже тільки про те, яку додаткову інформацію потрібно оприлюднити при оголошенні закупівлі. Тобто спочатку Ви визначаєте за 4 знаком, а потім розписуєте додаткову інформацію, яка передбачена Порядком розміщення.
У системі з'явиться поле для номенклатурної позиції? Так як код ДК тільки розширений?
У системі буде виглядати дещо трохи інакше, тому й зазначалось, щоб номенклатуру вписувати за максимально точними знаками, а узагальнений код за 4 знаком система виведе сама, зараз цей функціонал на етапі реалізації.
Як визначати номенклатуру в поточному ремонті, якщо є ПКД з локальним кошторисом і загальними накрутками і до складу робіт включено роботи різного характеру, тобто, 4 цифри коду ДК не співпадають, наприклад, роботи з демонтажу перегородок та обліцовки, роботи з облицювання плиткою та демонтажу і заміни сантехніки і трубопроводів?
Номенклатуру при закупівлі поточного ремонту вказувати не потрібно.
Якщо закупівля без використання електронної системи, чи потрібно крім 4 знака класифікатора, зазначати ще до кожного найменування найбільш підходящий код?
У Звіті не потрібно вказувати код ДК до кожного найменування.
Залишайте нам запитання в коментарях, і ми обов’язково Вам допоможемо.
При написанні статті використані матеріали infobox.prozorro.org