Як Ви знаєте, у нас діє постійна рубрика «У коментарях», де Ви залишаєте свої питання щодо тих чи інших тем, які Вам незрозумілі. Ми сприяємо тому, щоб Ви краще розуміли ті чи інші теми у сфері публічних закупівель.
Отже, перейдемо до ваших запитань, які ви ставили щодо договору про закупівлю.
Що робити в такій ситуації: опублікували договір по спрощеній закупівлі і дата поставки одна, а в системі випадково вибилась інша.
Наразі це виправити вже не можна.
Чи потрібно по новому закону публікувати річний план та звіт про укладений договір на відшкодування комунальних послуг тепло -274 700 грн., світло-128200 грн., вода 8900 грн.
Відшкодування не публікується в системі.
Чи дозволено здійснити пролонгацію договору на 3 місяці, при умові що строк закінчується, а товар не викуплений?
Дивлячись, які були підстави для такої пролонгації. Якщо є достатньо підстав, то можна скористатись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону.
Підкажіть, чи потрібно оприлюднювати додаткову угоду до договору, який було укладено за результатами переговорної процедури?
Так, адже переговорна процедура є процедурою закупівлі і за її результатами укладається договір про закупівлю. Тобто необхідно публікувати свою інформацію, що передбачена Законом, а також додаткові угоди (якщо є необхідність).
Чи повинен обов’язково переможець спрощеної закупівлі під час укладання договору про закупівлю надати інформацію про право підписання договору про закупівлю? Якщо повинен, то в якому вигляді?
Так, тому що договір укладається за результатами спрощеної закупівлі є договором про закупівлю в розумінні Закону. Документи мають бути надані при підписанні договору, тож ви можете просити їх принести під час підписання договору, наприклад, чи надіслати перед підписанням.
Чи можна залишити вимогу без відповіді, які правові наслідки?
Ні. За несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Оплата за скаргу зараховується навіть у вихідні, якщо платіж відправлено в п’ятницю після 18? Як краще оплатити подання скарги з максимально швидким зарахуванням коштів?
Для того, щоб гроші зарахувались якнайшвидше оплачуйте через LiqPay з корпоративної карти. Оплата за скаргу зараховується у вихідні. Не зволікайте до останнього дня і мати в запасі час на банківські платежі.
Підкажіть, як оформлювати лист про повернення коштів за скаргу (не було повернуто впродовж 2 днів)?
Якщо кошти не повернуті протягом 2 робочих днів, тоді пишіть офіційний лист до адміністратора — ДП «Прозорро» на електронну пошту feedback@prozorro.ua.
Читайте наші статті та ставайте більш освіченими у тих чи інших питаннях, що стосуються публічних закупівель через систему Prozorro і закупівельних успіхів Вам!
При написанні статті використані матеріали infobox.prozorro.org