Щодня ми отримуємо від Вас багато запитань на різні теми. Тому вирішили сьогодні відповісти на деякі запитання, які стосуються тем уповноваженої особи та допорогових закупівель. Отож, давайте перейдемо до запитань, що стосуються Уповноваженої особи.
Чи має Уповноважена особа з 19 квітня мати власний електронний підпис?
Так, має бути. Але зверніть увагу на те, що підпис має бути прив’язаний до організації, а не просто підпис фізичної особи.
Чи може бути в комунальному підприємстві дві Уповноважені особи?
Звичайно, можна. Обмежень щодо кількості Уповноважених осіб поки немає. Але кожна УО має виконувати різні функції, тобто проводити різні типи закупівель.
Керівництво призначило дві Уповноважені особи. Чи потрібно в протоколі зазначати 2, чи тільки того, хто займається конкретно цією закупівлею?
У протоколі потрібно зазначати тільки ту Уповноважену особу, яка займається конкретно цією закупівлею.
Чи обов'язково ставити №п/п на протоколі УО?
Це не обов’язково, але буде краще ставити для того, щоб потім легше було орієнтуватися у документообігу. Для прикладу тоді, коли вам потрібно буде знайти якийсь Протокол, буде простіше коли він матиме номер, це значно спростить пошуки того чи іншого документу.
Чи обов'язково створювати окреме Положення про Уповноважену особу?
Не обов’язково, можна внести зміни до діючого Положення про ТК, але потрібно змінити посилання на статті.
Якщо УО заміщує іншу УО на час відпустки та має продовжити проведення спрощеної закупівлі, то нумерація протоколів рішень УО залишається єдиною від початку процедури?
Усе залежить від того, як у Вас це працює на підприємстві. Краще вести нумерацію УО загальну по всіх закупівлях.
Чи можна в одному Положенні про Уповноважену особу, яка буде здійснювати спрощені закупівлі вказати, що вона також здійснюватиме закупівлю товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень? Чи, можливо, краще розмежувати і затвердити окремо Положення про Уповноважену особу, яка буде здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує 50 тисяч гривень?
Ви можете робити так, як Вам зручніше. Часто можна почути, що закупівлями до 50 тисяч гривень має займатися відповідальна особа, а не УО, але різниці немає, тому закупівлями може займатись і Уповноважена особа. І так само, усе можна зазначати в одному Положенні.
Ми відповіли на всі запитання, що стосуються Уповноваженої особи, тому зараз перейдемо до наступних питань щодо допорогових закупівель.
Яким нормативним правовим актом регулюється проведення допорогових закупівель?
Допорогова закупівля проводиться у відповідності до Інструкції, що затверджена Наказом ДП «Прозорро» № 10 з усіма змінами.
У разі проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель на суму, що не перевищує 50 тисяч гривень — така закупівля вважатиметься спрощеною чи «допороговою»?
Така закупівля вважається допороговою, а не спрощеною.
Підкажіть, будь ласка, чи потрібно в допороговій закупівлі, підвантажувати зміни до договору в системі?
У допороговій закупівлі не обов’язково підвантажувати зміни до договору, а при спрощеній закупівлі – обов’язково.
Прикріпити договір пише, що потрібно не раніше, ніж через 2 дні після визначення переможця. А укладати теж можна не раніше, ніж через 2 дні після визначення переможця?
Договір Ви можете підписати у будь-який період, але опублікувати повинні його не раніше, ніж за 2 робочих дні, оскільки після того, як замовник оголосить рішення, учасник може подати вимогу, яку замовник має розглянути.
Отже, ми розглянули конкретні питання щодо тем Уповноваженої особи та допорогових закупівель. Прочитавши конкретні відповіді на запитання, Ви дізналися більше про те, що раніше не знали, або впевнелись у тому, що мали рацію у певних ситуаціях.
Сподіваємось, ми допомогли Вам розібратись у деяких ситуаціях, які допоможуть Вам проводити тільки успішні закупівлі!
При написанні статті використані матеріали infobox.prozorro.org