У Київському метрополітені запрацює новий модернізований потяг

24.02.2021 11:23
0
Поділитися на facebook
Поділитись
картин (6)

   Найближчими часом на синій лінії Київського метрополітену запрацює перший модернізований поїзд. Вагоноремонтний завод КП «Київський метрополітен» вперше самостійно провів модернізацію рухомого складу. Було відремонтовано зчеп із 5-ти вагонів моделей 1981-1984 років випуску.

    Все обладнання та матеріали для капітального ремонту були закуплені у вітчизняних постачальників через систему електронних закупівель ProZorro. Вартість нового поїзду з 5-ти вагонів склала 35 млн. грн.

   Новий модернізований поїзд має високу надійність роботи електрообладнання та пожежної безпеки. Фактично він має бути набагато зручнішим як для пасажирів, так і для машиніста.

    Нові несучі конструкції кузовів забезпечують безпечну експлуатацію вагонів на наступні 22 роки. У кабіні машиніста встановлено новий пульт управління, кондиціонер, дзеркала заднього виду та лобового скла з електропідігрівом. Вагони мають нове дверне обладнання, нові вікна, салонне освітлення з використанням економних світлодіодних світильників та інші зручні дрібниці. Корпус вагонів вироблений із якісного склопластику, що забезпечить іх довготривалу експлуатацію.

   Крім того, у київському метрополітені вперше у салоні вагонів застосована система візуального станційного інформування пасажирів. Така система відображає схему лінії метрополітену та місцезнаходження поїзда в реальному часі під час руху лінією.

   «Тепер же ми маємо рішення, що дозволить на базі Вагоноремонтного заводу метрополітену модернізувати 500 вагонів (серія 717, 80-ті роки) нашого парку і зекономити значні кошти. Для порівняння – один новий вагон метро коштує більше мільйона євро. За цю ж суму ми модернізуємо цілий поїзд, тобто – 5 вагонів. Вони будуть працювати після проведення робіт ще 22 роки, фактично за терміном експлуатації як нові вагони», – зазначив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

   За його словами, до кінця року поїзд курсуватиме у режимі пілотного проекту, оскільки технічні рішення завжди потребують відпрацювання.

    Як нам відомо, загальний парк столичної підземки складає 821 вагон. Щодня для перевезення пасажирів на лінії виїжджає близько 650 вагонів. За кошти Кіотського протоколу модернізовано 135 вагонів із установкою асинхронних двигунів. Обладнання дозволяє економити до 40% електроенергії, що використовується на тягу.

   Сподіваємося, новий модернізований потяг виправдає очікування пасажирів та зробить поїздки у метро комфортнішими. А у майбутньому держава зможе забезпечити весь Київський та Харківський метрополітен сучасними поїздами та іншим новим обладнанням.


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку