Останнім часом в нас запитують щодо механізму повернення коштів за скаргу, а також про акти виконаних робіт по даним оскарженням.
Коли повертаються кошти за скаргу
Як ви вже знаєте, процес повернення коштів за скаргу автоматизований у нашій системі. Та бувають випадки, поки кошти таки не повертається скаржнику по ряду певних причин.
Плата за подання скарги повертається скаржнику у таких випадках:
- Оплата отримана після закінчення періоду подачі скарг;
- Неправильна сума оплати;
- Скарга задоволена;
- Здійснено кілька однакових оплат, в такому разі всі інші оплати, окрім однієї, повернуться на рахунок скаржника протягом 2 робочих днів.
Додаткову інформацію щодо цього ви можете прочитати в статті.
Загалом кошти, що були перераховані як оплата скарги, будуть повернуті скаржнику протягом 2 робочих днів. Гроші повернуться на реквізити, що були вказані, тому важливо правильно їх вказати.
Що робити якщо кошти не повернулись протягом 2 робочих днів?
Чи надає ДП «Прозорро» акти про оплату скарги до АМКУ
Відповідно до 4. Постанови Кабінету Міністрів України № 292 від 22 квітня 2020 р. “Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження” встановлено:
4. Визначити державне підприємство “ПРОЗОРРО” (адміністратор електронної системи закупівель), що належить до сфери управління Міністерства економіки, відповідальним за забезпечення отримання плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження або перерахування до державного бюджету.
Постановою Кабінету Міністрів України № 292 надання актів виконаних робіт/наданих послуг та інших підтверджувальних документів стосовно оплати не передбачено. Єдиним підтверджувальним документом щодо повернення коштів скаржнику від ДП “Прозорро” може бути платіжне доручення, лише у випадку коли скарга “задоволена”, а кошти чомусь не повернулись скаржнику впродовж 2-х робочих днів. Платіжне доручення ви можете отримати при необхідності – звернувшись із запитом на пошту feedback@prozorro.ua.
Тобто плата за скаргу зберігається на окремому рахунку адміністратора (ДП “Прозорро”) до дня перерахування ним коштів у випадках, передбачених пунктами 13 і 14 цього Порядку. Відповідно або повернення їх скаржнику – у разі задоволення скарги, або перерахування до державного бюджету – у разу не задоволення.
Джерело: https://infobox.prozorro.org/articles/pro-povernennya-koshtiv-ta-akti-shchodo-oskarzhennya