Поради постачальникам щодо оформлення забезпечення тендерних пропозицій/пропозицій

19.10.2021 11:46
0
Поділитися на facebook
Поділитись

Не забувайте надавати додаткові документи до забезпечення

У вимогах про надання тендерного забезпечення замовники нерідко просять надати додаткові документи. Частіше за все, це ліцензія НБУ, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність тощо), а також інші документи. При наданні тендерного забезпечення учасники досить часто допускають помилки у додаткових документах, що мають надаватись до гарантії. Щоб уникнути помилок, уважно читайте вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та надавайте в складі своєї пропозиції всі необхідні додаткові документи.

Сканована копія паперової гарантії не є  електронною гарантією

Форма забезпечення – це також дуже важливий момент, на який варто звернути увагу. Гарантія має бути електронна. Просто скан-копія паперового оригіналу гарантії не підходить, це зовсім різні речі. Коли ви звертаєтесь до банку або іншої фінансової установи, обов’язково наголошуйте на тому, що вам потрібна саме електронна гарантія.

Електронна гарантія – це електронний документ, підписаний шляхом накладення КЕП та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно до вимог діючого законодавства та оформлений відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.

Перевіряйте підпис банку

На гарантії має бути КЕП уповноваженого представника банку. Не поспішайте відразу завантажувати її в систему, коли отримаєте. Спочатку перевірте, чи дійсно на гарантії потрібний КЕП, чи це підпис Уповноваженої на це особи і це саме підпис, а не печатка. 

Правильно розраховуйте строк дії гарантії

Строк гарантії має відповідати вказаному строку у тендерній документації замовника. Частіше за все, це 90 чи 120 днів, але іноді може бути й інший. Строк дії гарантії розраховується з кінцевої дати подання пропозицій. 

Відлік строків у публічних закупівлях розраховується відповідно до Цивільного кодексу України і починається з наступного дня. 

Дивіться на внесення змін в Тендерну документацію та змінюйте за потреби умови гарантії

В гарантії є таке поле: Інформація щодо тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Там вказується дата і номер рішення, якими затверджена тендерна документація/оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Якщо в ТД вносяться зміни, то в цьому пункті має також відображатись дата та номер рішення про внесення змін.

Точно копіюйте шаблон гарантії

Якщо замовник надає форму якогось документа в складі тендерної документації, то в своїй тендерній пропозиції постачальники мають надати документ саме за цією формою. Електронна гарантія не є виключенням, тому надайте банку шаблон для оформлення гарантії, якщо такий є у ТД. А після її отримання уважно перевірте, чи все вірно було скопійовано банком.

Іноді Замовники в ТД зазначають, що учасники мають оформити забезпечення відповідно до форми, що затверджена наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».

Форму гарантії з Наказу ви можете завантажити тут  

Зверніть увагу на вимогу в шаблоні “За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів…”. Замовник має в ТД вказати, в яких днях буде розраховуватись строк – в робочих чи банківських. Якщо він таку вимогу не зазначив, краще поставити йому питання для уточнення цієї вимоги.

 

Автор статті – Лілія Кулик

Джерело 


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку