Переваги Постачальників в оновленому Prozorro Market

25.09.2020 14:22
0
Поділитися на facebook
Поділитись

   З прийняття Постанови щодо електронного каталогу Prozorro Market відбудеться повноцінний його запуск, який відкриває нові можливості для бізнесу та держави. 

   Які переваги це дає для Постачальників?

   Тепер Замовники можуть застосовувати Prozorro Market для закупівель до 200 тисяч гривень, а монополісти – 1 млн гривень. Раніше ж Замовники могли закуповувати товар тільки до 50 тисяч гривень, що обмежувало їхні можливості. 

   Якщо ж здійснюються закупівлі до 50 тисяч гривень, то Замовник обирає Постачальника відповідно до сформованих замовлень в електронному каталозі згідно до 5 статті Закону. 

    Якщо закупівля здійснюється відповідно до нової Постанови, тобто коли вартість дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, але є меншою за 200 тисяч, або ж меншою за 1 млн гривень для Замовників-монополістів, то такі закупівлі відбуваються шляхом запиту ціни пропозицій постачальників.

   КМУ України дали 3 місяці для реалізації цінової пропозиції, але новий функціонал вже тестується, тому з жовтня місяця Замовники зможуть купувати товари від 50 тисяч гривень. Для Постачальників це велика перевага, адже вони зможуть поставляти товари на більші суми і більшими обсягами, що значно підвищить їх фінансовий стан.

   Prozorro Marketце дуже хороший інструмент, у якому можна закуповувати товари дуже просто, як в звичайному інтернет-магазині. Тут все відбувається прозоро та ефективно, тому обов’язково рекомендуємо Вам спробувати купляти товари через електронний каталог. 

   Переваги оновленого Prozorro Market:

  • Економія державних коштів – один із важливих факторів. Завдяки функціоналу цінових пропозицій на кожні групи товарів, кожен Постачальник дивиться на ціни своїх конкурентів і зменшує свої. Для прикладу, маски для протидії COVID-19 замовники купували за 5, 78 в середньому, а за статистикою серпня, ціни стали в середньому 3,78/штуку. Тому цінова пропозиція це дуже хороша можливість для економії державних коштів
  • Конкуренція. Постанова КМУ впроваджує в Prozorro Market інструмент запиту цінових пропозицій. Купуючи щось від 50 тис. грн, замовник зазначатиме товар, а постачальники надаватимуть свої ціни. Переможець — той, хто запропонує найнижчу ціну, — визначатиметься автоматично. Таким чином, замовники зможуть отримувати ще більшу економію коштів, адже конкуренти повинні слідкувати один за одним, і щоб перемогти змінювати свої цінові пропозиції.
  • Економія часу. Для того, щоб зайти в Prozorro Market та почати закуповувати товар Вам потрібно всього один раз пройти процедуру кваліфікації. Підприємці, особливо малий і середній бізнес, зможуть суттєво розширити ринок збуту завдяки цьому інструменту: потенційний оборот на Prozorro Market становить в 30 мільярдів гривень щороку.
  • Низькі та гнучкі тарифи для бізнесу. Тепер Prozorro Market буде сплачувати комісію, але якщо підписаний договір 3% від суми договору при вартості закупівлі до 50 тис. грн, 2% – до 200 тис. грн, 1% – понад 200 тис. грн. Для державних замовників користування Prozorro Market є повністю безкоштовним.

   Prozorro Market – це хороший інструмент, який допомагає просто, легко та ефективно виконувати закупівлі. Оновлення Prozorro Market стало ще більш зручним для використання, тому обов’язково спробуйте!

 

   При написанні статті використані матеріали infobox.prozorro.org

Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку