Як ми знаємо, у разі виконання робіт або надання послуг Закон дозволяє залучати субпідрядників. Якщо участь складає не менше 20 %, учасник надає відповідну інформацію про суб’єктів господарювання, яких планує залучати.
Згідно з ч. 7 ст. 17 Закону, якщо учасник має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20% від вартості договору, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у ч. 1 ст.17 Закону.
Наведемо приклад з практики, коли учасник не зазначив повну інформацію про субпідрядників, яких він залучає.
За результатами моніторингу закупівлі було встановлено:
У складі тендерної пропозиції ТОВ «А» надано довідку щодо залучення субпідрядних організацій до виконання робіт, відповідно до якої одним із залучених субпідрядників є ФОП «Б» (код 287730739220)
Згідно з інформацією на порталі Міністерства юстиції України «Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» за кодом 287730739220 фізичних осіб-підприємців не знайдено. Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «А» зазначена інформація про використання спроможності ФОП «Б», як субпідрядника, дані про якого не внесені до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
З одного боку, Закон передбачає необхідність зазначення повного найменування та місцезнаходження Субпідрядників. Інші реквізити не є обов’язковими. А з іншого боку, якщо замовник вимагав надати інформацію про субпідрядників у конкретному вигляді, то в цьому разі є невідповідність.
Згідно з Переліком формальних помилок Мінекономіки, помилка, зроблена учасником під час оформлення тексту, зокрема заміна, пропуск, переставлення місцями цифр, якщо вона не впливає на ціну та не стосується характеристик предмета закупівлі й кваліфікаційних критеріїв, є такою, що не призводить до відхилення.
Все ж замовникам та учасникам слід бути уважними при перевірці/зазначенні інформації про субпідрядників.