На що звертати увагу при поданні скарги

31.08.2020 12:43
0
Поділитися на facebook
Поділитись
appointment-booking-with-woman_23-2148562179

    Після того, як нова редакція Закону “Про публічні закупівлі” вступила в дію, алгоритм подачі скарги до органу оскарження дуже змінився, тому часто виникають питання, як все зробити правильно. Сьогодні ми вирішили розглянути певні моменти, на які потрібно звертати увагу при поданні скарги до Антимонопольного комітету України. 

    Що потрібно враховувати при поданні скарги?

    Для початку Ви повинні завантажити скаргу до спеціального розділу “Скарга” на сторінці закупівлі. Таким чином скарга вже буде у системі, після чого вона буде у статусі “Чернетка”, де система автоматично вирахує вартість скарги та можливості її оплати. Оплатити можна двома способами: через електронну систему закупівель  або ж завантажити квитанцію та оплатити у відділенні банку. 

    Вартість за подання скарги

    Після виходу нової редакції Закону вартість стала не фіксована, а залежить від певних факторів. 0,3% від очікуваної вартості закупівлі, але не менше 2 тис.грн та не більше 85 тис.грн при оскарженні умов тендерної документації. Або 0,6% від очікуваної вартості закупівлі, але не менше 3 тис.грн та не більше 170 тис.грн на рішення, дії чи бездіяльність замовника. 

    Особливості та способи оплати за подання скарги

    Так як ми писали вище, є два варіанти оплати: онлайн та через банк. 

    Якщо Ви вирішили оплачувати онлайн, то це набагато зручніше та швидше. Але, якщо Ви оплачуєте карткою онлайн, то буде стягнута комісія вартістю 2,5% від загальної суми. Оплачуючи онлайн, Ви виключаєте можливість помилитися, адже система автоматично завантажує усі потрібні дані для оплати, і кошти, у такому випадку надійдуть дуже швидко. При оплаті з розрахункового рахунку компанії немає комісії, однак надходження коштів займає більше часу. 

    При оплаті з розрахункового рахунку компанії Вам важливо правильно вказати реквізити для оплати. У разі помилки, навіть в одному символі, наприклад, сума на 1 гривню менша, ніж вказано в рахунку,  скарга не відправиться в АМКУ та отримає статус “Помилково створена”. Виправити це неможливо і потрібно буде подавати скаргу заново.

    Вносити зміни Ви можете тільки на етапі, коли статус скарги позначений як “Чернетка”. Після того, як оплата надійде, статус автоматично змінюється, і скарга надійде до органу оскарження, і Ви вже не зможете вносити будь-які зміни. 

    Відкликання скарги

   За новою редакцією Закону “Про публічні закупівлі” відкликати скаргу не можна.

    Що відбувається після подання скарги?

    Кошти, які Ви сплачуєте надходять на єдиний рахунок ДП “Прозоро”. Система автоматично звіряє коректність призначення платежу та суми з даними в чернетці скарги. Після того, коли скарга потрапила до органу оскарження статус в системі автоматично змінюється на “Очікує розгляду”. Далі все відбувається як і раніше, тобто скаржник отримує на електронну пошту чи в особистий кабінет на майданчику повідомлення щодо перебігу розгляду скарги та наявності рішень. 

    Коли повернуться сплачені за подачу скарги кошти?

    Якщо АМКУ задовольнив скаргу та замовник усунув усі порушення, то кошти повертаються протягом 2 робочих днів. Якщо ж інформація про платника відсутня чи вказана неправильно – кошти не повертаються автоматично.  В такому випадку необхідно звернутись в ДП “Прозорро”  з письмовою заявою про повернення сплачених коштів, до якої обов’язково додаються документи, що підтверджують таку оплату.

 

   Матеріал взятий з infobox.prozorro.org

Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку