Два берега Києва з’єднають трамваєм

07.02.2021 22:08
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Дизайн без названия (2)

   8 лютого 2021 року «Київавтодор» розпочне процедуру публічних закупівель із визначення компанії-підрядника, яка в подальшому розробить проектно-кошторисну документацію реставрації мосту. Переможця планують визначити наприкінці березня 2021 року.

   Нещодавно КМДА оприлюднили розпорядження про реставрацію мосту Патона, яку планують завершити до 31 грудня 2025 року. Ремонт коштуватиме державі близько 7 мільярдів гривень.

  Але найбільшою несподіванкою стала новина про можливість влаштування трамвайних колій через міст Патона. А також можливість підйому/спуску пішоходів на Венеціанський острів. Про це повідомив голова КМДА Олександр Густєлєв.

   Що планується у майбутній реконструкції?

– планується ремонт проїжджої частини та тротуарів;

– обіцяють облаштувати додаткову восьму смугу;

– буде встановлена бар’єрна та перильна огорожі;

– будуть відремонтовані сполучення, опори та опорні системи мосту;

– передбачена заміна старої залізобетонної монолітної плити на сучасну – зі сталі, що значно полегшить конструкцію мосту;

– на лівому березі планується реставрація колон, а на правому будуть відремонтовані сходи та відреставровані пропілеї;

– оглядові проходи під прогоновими будовами мосту теж зазнають кращих змін;

– безпрецедентним нововведенням стануть облаштовані велодоріжки;

– корисним та розумним придбанням стануть інформаційно-вимірювальні системи контролю стану споруди;

– планується встановити автоматизовану систему обчислювання ваги автомобілів під час руху.

   Засоби масової інформації повідомляли, що на період ремонту однієї з найважливіших транспортних артерій міста рух буде повністю перекрито, що спричинить багато незручностей населенню. Але мер Віталій Кличко запевнив, що такого не станеться, і смуги будуть перекриватися по черзі.

    Столичний міст Патона, який з’єднує Березняки та Печерський район, був введений в експлуатацію ще у 1953 році. Ця споруда є пам’яткою архітектури місцевого значення та є першим у світі суцільнозварним мостом.

   Нажаль, у 2014 році міст Патона було визнано аварійним, а у 2018 – критично аварійним.

   Рік тому на мосту перекрили дві крайні смуги, і фахівці почали обстежувати міст щодо виявлення аварійних ділянок. Виявилося, що він отримав навантаження, на яке не був розрахований з самого початку його експлуатації.

   Сподіваємося, що така очікувана киянами реконструкція мосту Патона буде виконана якісно та вчасно, відповідно до встановлених термінів та обіцянок місцевої влади.

Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку