Чим відрізняється робота бізнесу на Prozorro Market від участі торгах

19.07.2021 16:00
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Дизайн без названия (62)

   Давайте розберемо, чим відрізняється робота бізнесу на Prozorro Market від участі торгах

   По-перше, більш висока операційна ефективність. Постачальникам Prozorro Market не потрібно подавати нову тендерну пропозицію на кожні торги. Їм потрібно лише один раз пройти кваліфікацію і після того кілька років вони зможуть отримувати замовлення від бюджетних організацій;

   По-друге, більш дешева участь. Постачальникам Prozorro Market не потрібно кожного разу оплачувати участь у закупівлі. Комісію потрібно сплачувати лише тому постачальнику, який уклав угоду на постачання товарів за бюджетні кошти;

   І по-третє, менше корупційних ризиків. Замовник не може відхилити найвигіднішу пропозицію у запиті ціни пропозицій.

 

   Чому саме зараз вигідніше стати постачальником Prozorro Market?

   Зараз є доступ до великого ринку: на закупівлі товарів малими сумами (до 200 тис грн) держава витратила в 2020 році майже 90 млрд грн (це 14% всіх грошей). Електронний каталог Prozorro Market створений спеціально для того, щоб замовники могли купувати товари на суми до 200 тис. грн або до 1 млн грн (для замовників-монополістів) без тендерів;

   Також тут відносно невисока конкуренція у багатьох категоріях: Prozorro Market – це новий інструмент, і ще не всі постачальники зрозуміли його переваги. Отже, зараз попит перевищує пропозицію. Існує дуже значний попит на продукти харчування, пальне, меблі, товари медичного призначення, канцтовари та іншу продукцію.

 

   Як же стати постачальником?

    Централізовані закупівельні організації ДУ “Професійні закупівлі” та ДП “Медичні закупівлі України” (ЦЗО) здійснюють відбір постачальників до електронного каталогу Prozorro Market та розміщують оголошення про відбір постачальників в електронній системі закупівель.

   Щоб стати постачальником Prozorro Market, потрібно подати заявку на кваліфікацію до оголошення про відбір постачальників у категорію товарів, яку ви плануєте продавати на державному маркетплейсі. Таку заявку можна подати через кабінет постачальника на одному з авторизованих електронних майданчиків.

    Щоб успішно пройти кваліфікацію, вам потрібно підтвердити досвід постачання товарів з тієї категорії, до якої ваша організація подає заявку. Учасник відбору може самостійно обрати найбільш зручний для себе спосіб підтвердження досвіду: 

  • 20 видаткових (або податкових) накладних; 
  • АБО 5 угод у Prozorro;
  • АБО 3 угоди з замовниками, укладені через е-каталог  – для тих, хто працював у пілотному проєкті.

   ЦЗО має розглянути та оприлюднити результати кваліфікації протягом 10 робочих днів після оприлюднення заявки учасником відбору. У разі, якщо постачальник не пройшов кваліфікацію, він може подати заявку повторно у те саме оголошення. Діє оголошення про відбір до 3-х років. Весь цей час постачальники можуть подавати свої заявки на кваліфікацію в електронний каталог Prozorro Market. 

   Не забувайте, що для деяких категорій потрібно надати додаткові документи: наприклад, підтвердити наявність матеріально-технічної бази та ліцензій для категорій “нафта і дистиляти” та “газове паливо”. Та надати ліценцію на торгівлю цими товарами. Також потрібно мати ліцензію тим постачальникам, які планують продавати через е-каталог фармацевтичну продукцію.

   Подача заявок та кваліфікація постачальників є безкоштовною. Постачальники Prozorro Market сплачують не за участь у торгах, а комісію від суми договору:

3% від суми договору при вартості закупівлі до 50 тис. грн;

2% – до 200 тис. грн;

1% – понад 200 тис. грн.

 

   Також ви можете переглянути відео з вебінару для постачальників про те, як працювати на Prozorro Market 

Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку