Чи можна подати скаргу в Запиті ціни пропозицій

21.03.2024 12:01
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Free Vector _ Search concept illustration

На що як і кому можна поскаржитись в Прозорро.Маркеті

Час від часу отримуємо запитання від користувачів “Як оскаржити процедуру запиту ціни пропозицій в Prozorro Market”. Тож для тих, хто досі задається цим питанням – вирішили висвітлити матеріал у окремій статті.

Отже, в першу чергу необхідно ознайомитись з тим, що трактує Постанова 822 яка, власне і регулює перебіг закупівель через електронний каталог. 

Відповідно до Постанови 822

Інформації щодо подачі чи можливості подачі скарги в даному типі процедури закупівель немає, оскільки їх не передбачено Постановою
Закупівлі через електронний каталог – це про швидкість, зручність та якість. Тож говорити про оскарження у цьому методі закупівель – є недоречним, оскільки суперечить нормам Постанови . 

А от щодо якості товару чи порушення інших умов Постачальником – слід поговорити більш детально.

Випадки в яких можна поскаржитись у Prozorro Market

У пунктах 49-52 Постанови 822 йдеться про можливі порушення з боку постачальника, Ви можете подати скаргу якщо:

  • постачальник відмовляється від підписання договору згідно з умовами договору, що були вказані в ЗЦП;

Хто може поскаржитись

В даному випадку скаргу надає, власне, Замовник процедури закупівлі.

Як подати скаргу

Скарга подається через особистий кабінет або з сторінки закупівлі на майданчику. Є відповідна кнопка в розділі кваліфікації – “Поскаржитись на Постачальника” що перенаправить Вас на форму подачі скарги. На кожному майданчику даний функціонал відображається по різному. Наприклад один з варіантів може виглядати ось так:

Якщо Ви не можете знайти подібну кнопку на своєму майданчику – слід звернутись до майданчика за допомогою.

Також можливість поскаржитись на постачальника є на сайтах ЦЗО:

  1. Професійні закупівлі 
  2. МЗУ
  3. УСС 

Кому подається скарга

У разі виявлення порушення скарга подається через електронну систему закупівель до адміністратора. Як ви знаєте, наразі адміністраторами Prozorro Market є 3 централізовані закупівельні організації (ЦЗО):

ДП «Медичні закупівлі України» – займаються закупівлями медичних засобів;

ДУ «Професійні закупівлі» – займаються закупівлями всіх  інших товарів, крім медичних;

ЦЗО «Українські спеціальні системи» – займаються закупівлями комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення.

Скарги у даному випадку будуть надходити саме до ЦЗО.

Як перевірити перебіг скарги

На відміну від оскарження до АМКУ, де ви можете бачити весь перебіг по оскарженню на сторінці порталу – скарги до ЦЗО відповідно до Постанови 822 такого відображення не регламентують. Тож, аби заблокувати дії Постачальника – на нього має бути подано щонайменше три скарги протягом одного місяця, або 5 скарг – протягом трьох місяців. Рішення щодо розгляду скарги ЦЗО надсилає на пошту Замовнику із інформацію про те – чи отримав постачальник попередження чи ні. 

Яку відповідальність несе Постачальник у разі отримання скарги на нього 

Відповідно до пункту 52 Постанови 822: 

У разі наявності у постачальника трьох випадків порушень протягом одного календарного місяця або п’яти випадків порушень протягом трьох календарних місяців можливість подавати таким постачальником пропозиції на запити замовників блокується адміністратором в електронному каталозі на 90 календарних днів з дня оприлюднення адміністратором рішення на веб-порталі Уповноваженого органу.

Після закінчення цього строку: можливість подавати постачальником пропозиції на запити замовників поновлюється автоматично.

Джерело:https://infobox.prozorro.org/articles/chi-mozhna-podati-skargu-v-zapiti-cini-propoziciy


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку