Закупівлі у Prozorro Market, як і в будь-яких маркетплейсах, мають свої нюанси та особливості. А тому, для того, щоб краще зрозуміти специфіку е-каталогу, потрібно розібратися, хто і за що відповідає в системі.
Адміністратор Каталогу
— кваліфікація постачальників. Кваліфікацію та відбір до Prozorro Market здійснюють централізовані закупівельні організації (ЦЗО) — ДУ “Професійні закупівлі” та ДП «Медичні закупівлі України». Вони розглядають заявки бізнесу й надають доступ до платформи. Отже, вся відповідальність за вибір постачальників лежить на адміністраторах маркетплейсу.
— стандартизоване технічне завдання. Замовнику не потрібно витрачати декілька годин на складання тендерної документації — це все вже зробило ЦЗО. Замовник заповнює лише необхідні поля у документації.
— ЦЗО слідкує за закупівлями. І, відповідно, може приховати пропозиції постачальників, які порушують правила роботи в каталозі.
Постачальник
— ціни та актуальність товарів. Постачальнику слід постійно оновлювати свої пропозиції та слідкувати, щоби ціна була актуальною, а товар — у наявності.
— постачати замовнику саме той товар, який пропонується в каталозі за умовами тендерної пропозиції — ціна, регіон поставки, мінімальна партія тощо.
Замовник
— умови поставки та прийом товару. При запиті ціни пропозицій потрібно зазначити всі умови поставки – місце, дату і т.д. А під час прийомки товару слід перевірити товар на відповідність технічним вимогам.
— оплата товару. Серед обов’язків замовника — вчасно оплачувати замовлення. Примірним договором на поставку товарів, передбачений строк оплати — 15 робочих днів від дати поставки.
Більше корисної інформації щодо роботи у Prozorro Market дивіться на Youtube-каналі