Prozorro-market – це електронний каталог товарів, де замовники купують у бізнеса товари широкого вжитку, фармацевтичну продукцію та медичні матеріали. Адмініструванням Prozorro Market займаються Централізовані закупівельні організації: ДУ «Професійні закупівлі», ДП «Українські спеціальні системи» та ДП «Медичні закупівлі України».
Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022р. “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (надалі ꟷ Особливості) визначає, коли саме замовники можуть використовувати е-каталог Prozorro Market:
Як альтернативу закупівлі без використання електронної системи. Так пунктом 11 Особливостей передбачає, що для здійснення закупівель товарів, вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів.
Як альтернативу відкритим торгам з особливостями. Пунктом 10 Особливостей визначено, що придбання замовником товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі. Відповідно до п. 12 Особливостей, у разі здійснення закупівлі товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу, замовник здійснює відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822.
Постанова КМУ № 822 від 14.09.2020 р. визначає Порядок формування та використання електронного каталогу (надалі – Порядок) ꟷ з урахуванням вартісних меж, встановлених Особливостями.
Щоб стати постачальником Prozorro Market необхідно подати заявку на кваліфікацію до оголошення про відбір постачальників у категорію товарів, яку ви плануєте продавати на державному маркетплейсі. Таку заявку необхідно подати через кабінет, для цього:
Перейдіть в МІЙ ДЗО, КВАЛІФІКАЦІЇ В PROZORRO MARKET.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/014-1024x454.png)
Далі ВСІ КВАЛІФІКАЦІЇ.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/015-1024x465.jpg)
За допомогою пошукових полів знайдіть необхідну категорію товару.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/016-1024x352.jpg)
Приклади пошуку:
- Пошук даних за ключовими словами:
Навпроти поля ЗА КЛЮЧОВИМИ СЛОВАМИ вкажіть назву товару і натисніть ПОШУК.
Під пошуковими полями з’явиться кваліфікація по даному товару.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/screenshot_5-1024x515.jpg)
- Пошук даних за Класифікатором:
Навпроти пошуку За Класифікаторами натисніть на пусте поле, щоб відкрився Класифікатор
ДК 021:2015(CPV2008), серед списку кодів знайдіть свій товар оберіть галочкою та натисніть
ВИБРАТИ.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/018-1024x522.jpg)
Перейдіть по назві в середину оголошення.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/019-1024x460.jpg)
Ознайомтесь та підготуйте документацію, для проходження кваліфікації.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/020-1024x531.jpg)
Щоб подати документи натисніть ПОДАТИ ЗАЯВКУ.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/021-1024x484.jpg)
У вікні ПОДАННЯ ЗАЯВКИ додайте документ (вкажіть назву, оберіть файл та тип документу)
натисніть ДОДАТИ і ЗБЕРЕГТИ.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/022.jpg)
Оновіть сторінку браузера та підпишіть електронним ключем, натиснувши ПІДПИСАТИ КЕП.
Як підписати заявку див. посилання.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/658-1024x470.png)
Зверніть Увагу! Підписання КЕП є обов’язковим!
На цьому етапі ще є можливість редагувати – додавати чи замінювати документи (після будь-
яких змін обов’язково накладаємо електронний підпис).
Оновіть сторінку браузера та перейдіть ПОДАТИ ЗАЯВКУ.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/021-1024x484.jpg)
У вікні ПОДАННЯ ЗАЯВКИ відображатимуться всі додані документи та підпис, якщо з якихось
причин ви вирішили не подавати заявку або хочете скасувати її то натисніть ВІДХИЛИТИ
ЗАЯВКУ, якщо ж все вірно то натисніть ПОДАТИ ЗАЯВКУ.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/025-1024x477.jpg)
Зверніть увагу! Після подачі заявки вже не можна її редагувати чи скасувати!
Щоб переглянути чи опублікувалась ваша заявка, перейдіть у вкладку ЗАЯВКИ.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/026-1024x487.jpg)
Ваша заявка повинна бути в списку організацій і мати статус ОЧІКУЄ РОЗГЛЯДУ.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/027-1024x492.jpg)
Адміністратори електронного каталогу розглядають заявку постачальника протягом 10 робочих днів з дня її отримання. Результати розгляду та інформація стосовно кваліфікації надходять на електронну пошту постачальника. В разі успішної кваліфікації адміністратором електронної системи закупівель надається доступ до Prozorro Market.
Якщо вашу заявку відхилили, то причину можна переглянути у вкладці КВАЛІФІКАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКІВ.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/028-1024x505.jpg)
Там будуть відображатись всі постачальники хто подавав документи на кваліфікацію. Знайдіть
свою заявку та під назвою своєї організації натисніть ПРОТОКОЛ.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/029-1024x492.jpg)
Відкриється вікно ДОКУМЕНТИ ДОЛУЧЕНІ НА КВАЛІФІКАЦІЇ ПОСТАЧАЛЬНИКА тут ви можете
ознайомитись з причиною відхилення вашої заявки.
![](https://news.dzo.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/030-1024x521.jpg)
Зверніть Увагу! Повторно подати заявку на кваліфікацію можна відразу після відхилення.