Як внести зміни в форму оголошення закупівлі в Кваліфікаційні критерії

05.05.2021 13:27
0
Поділитися на facebook
Поділитись
yak-zapovnyuvaty-kvalifikaczijni-kryteriyi-zabezpechennya-tendernoyi-propozycziyi-ta-zabezpechennya-vykonannya-dogovoru-v-formi-ogoloshennya-pro-zakupivlyu-1

Електронізований функціонал Кваліфікаційних критеріїв відповіднодо ст.17
Закону України «Про публічні закупівлі» реалізовано для таких видів закупівель:
-Відкриті торги
-Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-Конкурентний діалог 1-ий та 2-ий етап
-Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-ий та 2-ий етап
-Відкриті торги для закупівлі енергосервісу(esco)
-Укладання рамкової угоди.

Реалізовано можливість зазначати в електронному форматі інформацію про
Забезпечення тендерної пропозиції та Забезпечення виконання договору,
для таких видів закупівель:
– Спрощена/Допорогова закупівля
– Відкриті торги
– Відкриті торги з публікацією англійською мовою
– Відкриті торги для закупівлі енергосервісу (esco)

Відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з
власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних
закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю
відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі
рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації на періоді
подання пропозицій.
У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних
пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким
чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення
кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та
відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної
документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник
разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює
перелік змін, що вносяться.

Під час проведення закупівель виникає необхідність внести зміни не тільки в Тендерну
документацію, але і в електронну форму КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ.
В електронній системі реалізовано функціонал який візуально відображає (фіксує) внесені
зміни по вимогам в кожному критерії.
Відображаються:
– СТАТУС ВИМОГИ «АРХІВОВАНА» чи «АКТИВНА»,
– ДАТА АРХІВУВАННЯ ВИМОГИ,
– ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ ВИМОГИ

Наприклад, раніше не було вимоги завантажити Документ або Заяву, але така необхідність
виникла.
Розкрийте ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ (СТ. 17 ЗУ).
Далі, біля обраної вимоги натисніть «Додати спосіб підтвердження».
Оберіть спосіб підтвердження- «Документ» або «Заява».

Якщо, обрано спосіб Заява. В додатковому полі зазначте(впишіть), яку заяву необхідно
подати, що в ній має бути, тощо. Або пропишіть Заява у довільній формі (селфдекларація).
Вимагайте цей спосіб підтвердження в разі, якщо вам необхідна якась специфічна
інформація. Тоді у Постачальника в формі подання пропозиції, у відповідному критерії, буде додаткове поле для заповнення такої інформації.
Або, навпаки.
Потрібно видалити раніше обраний спосіб підтвердження.
Натисніть Видалити спосіб підтвердження
В формі подачі пропозиції учасник підтвердить підставу, поставивши галочку

Якщо, обрано спосіб Документ (у випадку, коли потрібна довідка з підписом Постачальника)
– завантажте зразок такого документу. Для цього натисніть Оберіть документ(зразок) із
списку вже завантажених (не обов’язково) оберіть необхідний зразок документу, який раніше
завантажений до складу ТД. У вільному полі впишіть коментар. Наприклад – Завантажити
документ по зразку. У цьому випадку учасник завантажує відповідний документ за зразком
замовника до своєї пропозиції.
Або
Учасник, на підтвердження вашої вимоги повинен завантажити документ, мається на увазі
не оригінал довідки з МВС, а довідка від Постачальника, наприклад, на фірмовому бланку,
який підтверджує відсутність тієї чи іншої підстави.
Або, навпаки.
Потрібно видалити раніше обраний спосіб підтвердження.
Натисніть Видалити спосіб підтвердження
В формі подачі пропозиції учасник підтвердить підставу, поставивши галочку

Зверніть увагу!! Під час внесення змін до КВАЛІФІКАЦІЙНИХ КРИТЕРІЇВ в
оголошенні закупівлі можливості відредагувати – додати/видалити опційну
підставу, що стосується закупівлі яка перевищує 20 мільонів грн. (у тому числі
за лотом) НЕ БУДЕ. Опційна підстава обирається або необирається, під час
першої публікації оголошення закупівлі. Будьте уважні до необхідності
визначення цього критерію

Можна внести зміни у вимоги до ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Якщо раніше при публікації оголошення закупівлі заповнили тільки Обов’язкове полеОпис умов та розміру надання забезпечення. А зараз потрібно додати Документ,
натисніть «Додати спосіб підтвердження». У вільному полі (не обов’язкове для
заповнення) можна зазначити вимоги до забезпечення пропозиції. Натисніть Оберіть
документ(зразок) із списку вже завантажених( не обов’язково) та оберіть необхідний
зразок документу, який раніше завантажений до складу ТД. У цьому випадку учасник
завантажить відповідний документ за зразком замовника до своєї пропозиції.
Або, навпаки.
Потрібно видалити раніше обраний спосіб підтвердження.
Натисніть Видалити спосіб підтвердження.
В формі подачі пропозиції учасник підтвердить наявність документу, поставивши
галочку.

Наступне, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ визначається опційно. Це означає, якщо раніше не вимагали це забезпечення, а тепер потрібно ставите відмітку(галочку) у квадратику.
Поле Розмір, вид та умови надання забезпечення – ОБОВ’ЯЗКОВЕ. Саме це поле буде
виводитись в PDF форму оголошення. Тому, будьте уважні і зазначайте тут всю інформацію, яка має відобразитись в формі оголошення, а саме: розмір, вид та умови надання забезпечення.
Якщо потрібен документ, натискаєте «Додати спосіб підтвердження». У вільнному полі ( не
обов’язкове для заповнення) можна зазначити вимоги до забезпечення виконання договору. Та натиснувши Оберіть документ(зразок) із списку вже завантажених( не обов’язково) обрати необхідний зразок документу який раніше завантажений до складу ТД. У цьому випадку учасник завантажить відповідний документ за зразком замовника до своєї пропозиції.
Зверніть увагу!! Документ на Забезпечення виконання умов договору завантажує в систему до складу пропозиції тільки ПЕРЕМОЖЕЦЬ.
Якщо, згідно умов проведення закупівлі, по визначеному забезпеченню, додатково від учасника нічого не вимагаєте, тоді НЕ ПОТРІБНО натискати «Додати спосіб підтвердження». В формі подачі пропозиції учасник підтвердить наявність документу, поставивши галочку.

Або, навпаки.
Потрібно видалити раніше обраний спосіб підтвердження ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ
УМОВ ДОГОВОРУ, натисніть Видалити спосіб підтвердження.
В формі подачі пропозиції учасник підтвердить наявність документу, поставивши галочку.
Якщо потрібно анулювати спосіб підтвердження ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ УМОВ
ДОГОВОРУ для цього прибираєте відмітку(галочку) у квадратику.
В формі подачі пропозиції учасника цієї вимоги не буде.

Після того як закупівля Опублікована, з’явиться повідомлення ЗМІНИ
ЗБЕРЕЖЕНО , ТЕНДЕР ОПУБЛІКОВАНО.
Далі, якщо потрібно у Кваліфікаційні критерії завантажити , наприклад зразок
Документу або форму Заяви, який Постачальник повинен подати в пропозиції,
потрібно натиснути РЕДАГУВАТИ.

Після внесених змін в оголошення закупівлі у вимоги по Кваліфікаційним критеріям, натисніть
ЗБЕРЕГТИ.
З’явиться повідомлення ЗМІНИ ЗБЕРЕЖЕНО, ДАНІ В ЦБД ОНОВЛЕНО.

Після збереження внесених змін в оголошенні закупівлі, в розділі ОПИС ХАРАКТЕРИСТИК відображаються зміни, де попередня вимога по критерію буде перекреслена, СТАТУС ВИМОГИ «АРХІВОВАНА». Також, зафіксована ДАТА АРХІВУВАННЯ ВИМОГИ 13.04.2021, та попередня ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ ВИМОГИ
09.04.2021.
Нова вимога в статусі «АКТИВНА», ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ ВИМОГИ 13.04.2021.
В зразку видно, що при оголошенні закупівлі, замовник, не вимагав додаткових способів підтвердження, а після внесених змін визначив спосіб Заява , та прокоментував вимоги до заяви – Довільна форма заяви у вигляді опису. Це означає , що учасник, по цій вимозі у пропозиції поставив тільки відмітку(галочку) під час подачі пропозиції на участь у закупівлі.
Після внесених змін замовником, учасник повинен редагувати свою пропозицію та по цій вимозі і галочку поставити і заповнити поле інформацією у довільній формі.

Далі, ОБОВ’ЯЗКОВО натискаєте НАКЛАСТИ КЕП/ЕЦП НА УМОВИ ОГОЛОШЕННЯ.
В браузері відкривається нова вкладка з сервісом Накладання кваліфікованого електронного підпису. Заповніть дані по ключу, та після його активаціїї для підпису змін натисніть Як підписати, в залежності від Типу ключа, можна ознайомитись з інструкціями за посиланням
https://news.dzo.com.ua/category/instrukcziyi/pidkategoriya-instrukczij-3


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку