Реєстрація користувача в якості учасника

17.05.2023 14:51
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Рисунок1

Для того, щоб постачати державі свої товари, послуги і роботи, Вам необхідно зареєструватися в системі Prozorro, адже тільки після реєстрації Ви зможете:

  • ставити замовникам питання та вимоги про усунення порушень;
  • подавати пропозиції;
  • оскаржувати процедури закупівель тощо.

Майданчик Держзакупівлі. Онлайн – це частина Prozorro, через яку Ви працюєте в системі (берете участь у закупівлі, “спілкуєтесь” із замовниками за допомогою питань/вимог, які можете поставити до закупівлі, публікуєте пропозицію на участь і т. д.). Ваш особистий кабінет знаходитиметься саме на майданчику.

Вся інформація, що Ви оприлюдните через цей особистий кабінет, буде опублікованою на сайті prozorro.gov.ua та на всіх майданчиках.

Для реєстрації перейдіть на сайт dzo.com.ua, натисніть увійти:

та реєстрація:

Оберіть тип реєстрації – Учасник та заповніть інформацію про учасника:

  • Країна – Україна;
  • Назва юридичної особи – вкажіть згідно установчих документів. Якщо в переліку немає потрібної правової форми, виберіть – Інше та поруч пропишіть повну назву;
  • Код ЕДРПОУ/ІПН;
  • Статус платника ПДВ. Якщо реєструєте філію, то код ЄДРПОУ вкажіть свій та поставте галочку, що є філією і пропишіть ЄДРПОУ основної організації;
  • Реквізити платника ПДВ – пропишіть дату і податковий номер (перші сім цифр співпадають з кодом ЄДРПОУ);
  • Обов’язково вкажіть класифікацію суб’єкта господарювання;
  • Продукція за ДК 021-2015 – допустима кількість кодів 10 шт. Це не обов’язкове поле – можна зробити налаштування після реєстрації;

 

  • Дані про уповноважену особу (для укладання Договору) – вкажіть інформацію про керівника в родовому відмінку. Якщо реєструєте ФОП, посаду вкажіть – керівника, директора, підприємця тощо; документ – виписка з державного реєстру або свідоцтво про реєстрацію;
  • Юридична адреса – вкажіть адресу, згідно установчих документів;
  • Населений пункт – допускається застосування пробілів, дефісів та апострофів. Крапки та коми ставити не можна;
  • Заповніть інформацію по контактній особі;
  • Електронна пошта – повинна бути доступна для використання (не можна на одну пошту зареєструвати кілька кабінетів);
  • Номер, вказаний в полі Телефон буде відображатися в системі Prozorro;
  • Факс – не обов’язкове поле для заповнення;
  • Мобільний телефон перевірте правильність номеру, саме на нього приходить код підтвердження для реєстрації;
  • Офіційний сайт – не обов’язкове поле для заповнення;

 

Поставте всі чотири галочки, натисніть Зареєструватись

та введіть код, який Ви отримали на мобільний телефон (інколи код може прийти на e-mail) у відповідне поле, натиснувши – Надіслати:

Реєстрація успішна – Ви автоматично потрапляєте у свій електронний кабінет.

Після реєстрації сформуйте договір. Натисніть внизу сторінки  – Перейти до договору:

або натисніть в меню кабінету  – МІЙ ДЗОБаланс+:

та перейдіть до договору.

Авторизація кабінету відбувається трьома способами:

  1. Підпишіть договір КЕП/ЕЦП і відправте на e-mail – support@dzo.com.ua;
  2. Підпишіть договір у двох екземплярах і відправте оригінали поштою за адресою: 01032, м. Київ, бульвар Т. Шевченко, 35;
  3. Проведіть оплату будь-якої суми з поточного рахунку компанії/ФОП.

 


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку