Оскарження рішення чи бездіяльності замовника

14.07.2023 15:40
0
Поділитися на facebook
Поділитись
шаблон

Порядок оскарження процедури закупівлі регламентується ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».

Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.

Вимоги до скарг передбачені ч. 5 ст. 18 Закону України «Про Публічні закупівлі». Скарга повинна містити:

  • найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються;
  • ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження;
  • підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати;
  • обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель;
  • перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав (при оскарженні умов)
  • вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.

До скарги додаються документи та матеріали (за наявності) в електронній формі (в тому числі у форматі pdf), що підтверджують інформацію, викладену у скарзі, та порушення процедури закупівлі або неправомірність рішень, дій або бездіяльності замовника.

Подання скарг до АМКУ є платне.

Вартість подачі скарги регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 22 квітня 2020 р. № 292 і складає 0,3 % від бюджету тендеру (чи лоту), умови якого оскаржуються, але не менш як 2 тис. гривень та не більш як 85 тис. гривень. 

При оскарженні відхилення чи вибору переможця тариф становить 0,6 % від бюджету закупівлі, але не менш як 3 тис. гривень та не більш як 170 тис. гривень. Розмір плати розраховується автоматично електронною системою закупівель.

Зверніть увагу! Підписання є обовязковим!

Зверніть увагу! Після оплати не має можливості скасувати оскарження в системі!

Орган оскарження у строк, що не перевищує двох робочих днів з дати внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в електронній системі закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду.

Строк розгляду скарги органом оскарження становить 7 робочих днів з дати прийняття скарги до розгляду, який може бути аргументовано продовжено органом оскарження до 12 робочих днів.

Укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється.

Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і абзацом четвертим пункту 46 цих особливостей.

Також доки замовник не розглянув вашу вимогу, ви можете її відкликати у разі необхідності.


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку