Щодо строку надання послуг. Кейс

17.12.2021 11:22
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Як подати пропозицію для участі у закупівлі на майданчику «Держзакупівлі.онлайн» (2)

Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянула скаргу Учасника (консорціум “АРХІЗЕМ УКРАЇНА”) щодо порушення Замовником (Солоницівська селищна рада) порядку проведення Процедури закупівлі.

Скаржник зазначає, що у положеннях Документації щодо строку надання послуг за предметом закупівлі є протиріччя. І це не дає належним чином встановити конкретний кінцевий строк.

Це порушує закупівельні принципи, зокрема, принцип прозорості на всіх стадіях здійснення закупівель. 

У розділі 1 ТД вказано: “Послуги повинні бути надані до 31.03.2022р.”. А у розділі 5 Проекту Договору, що є Додатком №5 до ТД, встановлено: “5.2. Строк надання Послуги за Договором (в цілому) – до 01.12.2022 р.”. 

Скаржник не зміг зрозуміти, які саме вимоги встановив Замовник. В свою чергу, Замовник не надав жодних роз’яснень з цього приводу. На думку Скаржника, відсутність конкретних та чітких вимог щодо строків надання послуг дає можливість Замовнику маніпулювати ситуацією та кваліфікувати учасників на власний розсуд. А тому Скаржник вважає дану вимогу дискримінаційною та може призвести до його безпідставної дискваліфікації.

Замовник зазначає, що Скаржник чомусь не скористався своїм правом звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо ТД та/або з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. В такому разі Замовник обов’язково врахував би таке звернення та вніс зміни до ТД.

Отже, положення Документації щодо строку надання послуг містять розбіжності між собою, що не дає можливості суб’єктам господарювання належним чином формувати свої Пропозиції, що є дискримінацією.

Ст. 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно зі ст. 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.

Дії Замовника в даному випадку порушують вимоги ст. 5. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності – внести відповідні зміни до Документації в цій частині.

Керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

ПОСТАНОВИЛА:

Зобов’язати Солоницівську селищну раду внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – “Комплекс робіт з формування структури та наповнення бази геоданих для комплексного плану Солоницівської територіальної громади Харківського району Харківської області і забезпечення публікації результатів на геопорталі громади” 


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку