Сподіваємося, вас зацікавила наша нова рубрика, в якій ми розглядаємо кейси оскаржень, цікаві чи неординарні ситуації, що виникли у наших клієнтів. А також публікуємо висновки та поради наших експертів в сфері державних закупівель та юристів з приводу тої чи іншої ситуації.
Бажаєте, щоб ми розглянули вашу конкретну ситуацію, або відповіли на хвилююче вас запитання?
Пишіть нам, і наші експерти з радістю розглянуть ваш кейс, і ми додамо його до нашої рубрики.
Сьогодні ми розглянемо дуже цікавий випадок стосовно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики.
Замовником було оголошено відкриті торги, де предмет закупівлі – Ремонт цехів із заміною фонарних вікон.
Проте в тендерній документації Замовника містяться ряд дискримінаційних вимог, що унеможливлює їх виконання та може призвести до обмеження (неможливості) участі у зазначених конкурентних торгах потенційних учасників.
Скаржник зазначає, що Інформація про технічну специфікацію (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) вказана не в повному обсязі. Тим самим Замовник обмежує коло учасників, які б могли прийняти участь у даній закупівлі.
У Додатку №1 до тендерної документації наявний Перелік, який є невичерпним, адже за ним неможливо зрозуміти, які технічні характеристики скління, а саме вікон, які будуть потенційно прийнятні Замовником.
У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне:
Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (перелік таких критеріїв та документів на їх підтвердження наведено в Додатку 2 до тендерної документації). Додаток 2 містить кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону.
Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації. А також він не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
Наведені вище обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення Скарги.
Отже, постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель було відмовлено у задоволенні скарги.