Кейс. Медичні книжки. Право чи обов’язок надавати 24 години на виправлення ?

30.07.2021 09:40
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Як подати пропозицію для участі у закупівлі на майданчику «Держзакупівлі.онлайн» (2)

   Продовжуємо нашу традиційну рубрику кейсів від нашого юриста.

   Бажаєте, щоб ми розглянули вашу конкретну ситуацію, або відповіли на хвилююче вас запитання? Пишіть нам, наші експерти обов’язково розглянуть ваш кейс, і ми додамо його до нашої рубрики.

   Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянула скаргу ТОВ “НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА “ОРБІТА” від 25 червня 2021.

   Скаржник зазначає, що Переможець у складі Пропозиції надав рdf-файл, у якому містяться документи щодо медичних оглядів працівників ТОВ “ГРАНД КОНСАЛТ”. 

   Медична книжка Працівника №1 не містить повного номеру книжки, через що її неможливо ідентифікувати. Медична книжка Працівника № 2 не відповідає вимогам Замовника. У наданому документі відсутня сторінка медичної книжки з відміткою про пройдений медичний огляд. Учасник не виконав вимогу Замовника щодо надання відповідних документів.

   Замовник зазначає, що ТОВ “ГРАНД КОНСАЛТ” у складі Пропозиції надав pdf-файл, у якому містяться документи щодо медичних оглядів працівників ТОВ “ГРАНД КОНСАЛТ” у т.ч. медичні книжки Працівника №1, Працівника №2. Зазначені медичні книжки відповідають умовам Документації щодо їх оформлення та вимогам щодо їх змісту.

   У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.

   Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.

   Відповідно до Документації, Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, встановлених у статті 17 Закону і в Документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником у Документації, зокрема, інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону – згідно з додатком 3 Документації. 

   Відповідно до Документації, Замовник встановлює декілька кваліфікаційних критеріїв. Визначені Замовником критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про їх відповідність, зазначені у додатку 3 Документації. 

   Одним із критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 

   Також має бути довідка в електронному вигляді в довільній формі з підписом уповноваженої особи Учасника, яка повинна містити наступну інформацію про працівників, зокрема водіїв, експедиторів, комірників, вантажників тощо, які будуть залучатися для обігу предмету закупівлі. Має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, посада, яку обіймає на підприємстві, спеціальність за освітою та загальний стаж роботи. З метою підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасник надає їхні особисті медичні книжки за формою № 1 ОМК “Особиста медична книжка”, що затверджена Наказом МОЗ України № 150 від 21.02.2013 з відміткою про пройдений медичний огляд. Документація не містить окремих вимог до номерів особистих медичних книжок працівників учасника.

   У складі Пропозиції Переможця міститься:

 –  лист про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід та будуть залучені У цьому листі ТОВ “ГРАНД КОНСАЛТ” зазначає інформацію про шість наявних працівників:  

  1. Директор
  2. Менеджер з постачання та збуту
  3. Завідуючий складом, водій – експедитор
  4. Технолог  
  5. Вантажник
  6. Водій-експедитор

 

  –  особисті медичні книжки. У книжці Працівника № 1 зазначено “№ 3660”, і вона доступна до перегляду. У особистій медичній книжці Працівника № 2 відсутня відмітка про пройдений медичний огляд.

  Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених частиною 16 ст 29 Закону.

   Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових 8 документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 

   Отже, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість їх виправити, порушив вимоги ч. 16 ст. 29 та ч. 9 ст. 26 Закону.

   Керуючись ст.18 Закону України “Про публічні закупівлі”, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

   ПОСТАНОВИЛА:

   Зобов’язати ДП “Український дитячий центр “Молода гвардія” скасувати рішення про визначення ТОВ “ГРАНД КОНСАЛТ” переможцем процедури закупівлі“Чорна смородина, полуниця, малина, груша, абрикос, персик, черешня, слива, виноград столовий, кавун”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.

Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку