Чи відповідає фінансова звітність вимогам Замовника? Кейс

19.08.2021 15:54
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Як подати пропозицію для участі у закупівлі на майданчику «Держзакупівлі.онлайн» (2)

   Бажаєте, щоб ми розглянули вашу ситуацію або відповіли на ваше запитання?

   Пишіть нам, наші експерти обов’язково розглянуть ваш кейс, і ми додамо його до нашої рубрики.

   Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, розглянувши скаргу приватного виробничо-комерційного підприємства “Авангард-Н” від 14 липня 2021 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі. Скаржник повідомляє про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі та просить, зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.

   Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 180 підставою відхилення Пропозиції Скаржника було наступне: “Згідно Розділу II Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Наказом Міністерства Фінансів України № 557 від 06.06.2017 р., оригіналом електронного документа вважається електронний примірник такого документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з кваліфікованим електронним підписом чи печаткою підписувача (підписувачів), відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Оригінал електронного документа має забезпечувати підтвердження його цілісності та справжності у порядку, визначеному законодавством (у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, у тому числі у паперовій копії). 

   З наданої копії фінансової звітності малого підприємства за 2020 рік учасника Приватне виробничо-комерційне підприємство “Авангард-Н” вбачається, що вона була здана до органів Держстатистики у паперовому вигляді з власноручними підписами керівника та головного бухгалтера та відтиском печатки. Як доказ здавання звіту до ДПС надано квитанцію № 2 з центру обробки електронних звітів Держстатистики України про здавання електронної звітності. Проте, з наданої копії звіту не вбачається наявності електронних підписів та/або печатки уповноважених осіб учасника, шо суперечить Наказу Міністерства Фінансів України № 557.

   Скаржник зазначає, що в складі Пропозиції наданий файл “9Фінансова звітність за 2020 piк.pdf”, у якому міститься фінансова звітність за 2020 рік. Разом з тим, Документація не містила вимог щодо підпису фінансової звітності кваліфікованим електронним підписом. Єдиною вимогою тендерної документації була наявність обсягу річного доходу не менше 100%, що підтверджено документами в складі Пропозиції. 

   Замовник зазначає, що Скаржник надав фінансову звітність, яка не відповідає Розділу II Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого Наказом Міністерства Фінансів України № 557 від 06.06.2017р, що не дає можливість Замовнику встановити реальну фінансову спроможність Скаржника.

   У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.

   Відповідно до розділу 3 Документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності. Учасник для підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію подає документи фінансової звітності встановленого зразка (подається документ, який складається в залежності від організаційно-правової форми учасника), в якому надає підтвердження обсягу річного доходу за 2020 рік у розмірі не менше 100%, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. 

   У складі Пропозиції Скаржника міститься фінансова звітність малого підприємства з квитанцією № 2 (файл “9Фінансова звітність за 2020 рік.pdf”). Документація не містить окремих вимог до порядку оформлення документів фінансової звітності. 

   Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником. Відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету № 180, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону.

   Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

    ПОСТАНОВИЛА:

   Зобов’язати комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер скасувати рішення про відхилення 9 тендерної пропозиції приватного виробничо-комерційного підприємства “Авангард-Н” за процедурою закупівлі — “Капітальний ремонт частини приміщень 1-го поверху будівлі (Головного корпусу) під розташування хіміотерапевтичного відділення у КНП СОР “Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер”, м. Суми вул. Привокзальна, 31″, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу.


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку