Чи можуть бути визначені конфіденційною інформацією трудові книжки? Кейс

26.11.2021 12:28
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Як подати пропозицію для участі у закупівлі на майданчику «Держзакупівлі.онлайн» (2)

Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянула скаргу Учасника (ФОП Мінін Олександр Олександрович) щодо порушення Замовником (Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ в особі філії “Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Чернігівській області”) порядку проведення Процедури закупівлі.

Скаржник зазначає, що у складі тендерної пропозиції Учасник ФОП Старікова надала копії трудових книжок (файл – “Копії трудових книжок.pdf”), які визначила як конфіденційну інформацію. Учасник ФОП Старікова всупереч вимогам ст. 28 Закону визначила конфіденційними інформацію та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16  Закону України «Про публічні закупівлі».

Замовник не відхилив тендерну пропозицію Учасника ФОП Старікова, чим порушив імперативні норми ст. 31 Закону. 

Замовник зазначає, що в процесі розгляду документів пропозиції ФОП Старікова виявив невідповідності і розмістив повідомлення з вимогою про їх усунення. 

На виконання даної вимоги Учасник надає інформаційну довідку, що містить наступну інформацію про персонал, який буде залучений безпосередньо до ремонту авто: посада, ПІБ, досвід роботи загальний та на займаній посаді, освіта та спеціальність (згідно Додатку 6), надає копії підтверджуючих освіту документів в складі тендерної пропозиції на кожного залученого до ремонту працівника, а також копії трудових книжок залучених працівників (першої сторінки та сторінки з інформацією про прийняття на посаду), чим, в свою чергу, повністю виконує вимоги Замовника. 

Відповідно до ст. 28 Закону – Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною. 

Замовник не володіє інформацією про визначення наданої Учасником інформації/документів як конфіденційної. В даному випадку Учасник визначив як конфіденційну лише частину інформації на підтвердження кваліфікаційних критерії відповідно до ст. 16 Закону «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», яку він надає в інформаційній довідці, а саме – копії трудових книжок залучених працівників.

У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 1 Документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника. Учасник надає копії підтверджуючих освіту документів в складі тендерної пропозиції на кожного залученого до ремонту працівника, а також копії трудових книжок залучених працівників (першої сторінки та сторінки з інформацією про прийняття на посаду). У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, файл “Копії трудових книжок.pdf”. Разом з тим, наведений вище документ є конфіденційним (Обґрунтування конфіденційності – Власні відомості кожного працівника).

Відповідно до ст. 28 Закону, конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених ст.17 Закону. 

Переможець визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна. Отже, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені ст. 31. 

Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – відхиливши Пропозицію Скаржника та не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. 

Відповідно до ст. 32 Закону, тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі, зокрема, відхилення всіх тендерних пропозицій.

Керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

ПОСТАНОВИЛА:

Зобов’язати Головний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ в особі філії “Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Чернігівській області” скасувати рішення про визначення ФОП Старікової переможцем процедури закупівлі — “Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання”, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу. 


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку