Запит ціни пропозицій або запит пропозицій постачальників (ЗПП) – значно швидший спосіб для проведення закупівлі товарів. Тут не потрібно розробляти тендерну документацію і проводити кваліфікацію постачальників, а значить, не потрібна й тендерна пропозиція від потенційних переможців торгів. Замовник запитує в постачальника лише ціну предмета закупівлі, а система визначає найбільш економічно вигідну ціну без аукціону.
Демонструємо ці та інші переваги Prozorro Market наочно за допомогою графіків:
Кількість проведених закупівель через ЗПП
На сьогодні кількість проведених тендерів через ЗПП становить 186 тисяч 351. Динамікою зростання показників кількості проведених закупівель ділимось на картинці нижче:
Відсоток завершених закупівель у Prozorro Market 81,16%.
Це високий показник у порівнянні з середньою успішністю серед інших процедур — там вона становить 75,34%.
Тривалість закупівлі через ЗПП у порівнянні з іншими видами закупівель
Запит ціни пропозицій є найкоротшою конкурентною закупівлею, середня тривалість якої становить 8 днів. Тоді як закупівля за рамковою угодою в середньому може складати 13 днів, а у відкритих торгах — до 36 днів.
Топ-5 категорій
На графіку зображено Топ-5 категорій за сумою договорів по коду ДК
Конкурентність
Середня кількість учасників в системі по всіх конкурентних процедурах складає 2,45.
Середня кількість учасників у ЗПП – 3,05.
В яких саме категоріях товарів по коду ДК найбільша конкуренція, розглянемо на наступному графіку:
Сума договорів по місяцях
А на наступному графіку хочемо показати динаміку зростання запиту пропозицій постачальників по сумі договору за 2023-2024 роки. Зростання тренду очевидне.
Закуповуючи через Prozorro Market, ви економите не лише свій бюджет, а й час.