Спрощена закупівля регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» ст. 14 та Наказом ДП Прозорро №25.
Для публікації Спрощеної закупівлі перейдіть в меню користувача МІЙ ДЗО в розділі МОЇ ПЛАНИ ЗАКУПІВЕЛЬ створіть план, переведіть його в статус Запланований, в разі необхідності додайте Обґрунтування та натисніть Оголосити цю закупівлю:
У формі ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ЗАКУПІВЛІ деякі поля будуть заповнені автоматично з плану, а саме:
Процедура закупівлі;
Метод закупівлі (залишаємо по замовчуванню – «Лотова закупівля»);
Валюта;
Включення ПДВ (можна редагувати);
Вид предмету закупівлі.
Якщо потрібно приховати юридичну адресу – можете поставити відмітку «Приховати адресу». В іншому випадку, юридична адреса, яка вказана в «Профілі організації», буде відображатися в закупівлі.
Також ви можете обрати функцію Закупівля без аукціону, в такому випадку після періоду Подання пропозиції буде розкриття пропозицій, учасник з найнижчою ціною буде на розгляді.
У формі «ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ» заповніть поле Опис предмета закупівлі, якщо інформацію не продубльовано автоматично з плану.
Поле Примітки не обов’язкове – заповніть при необхідності.
В розділі СПЕЦИФІКАЦІЯ ЗАКУПІВЛІ, ЛОТ 1 – заповніть поля:
Конкретна назва частини (лоту) предмету закупівлі;
Примітки до частини (лоту) предмету закупівлі (не обов’язково заповнювати)
Очікувана вартість закупівлі;
Розмір мінімального кроку пониження ціни (визначається в діапазоні від 0,5% до 3% від очікуваної вартості закупівлі).
При необхідності відмітьте поле Розмір забезпечення тендерних пропозицій та вкажіть суму.
В розділі СКЛАД ЛОТУ 1 заповніть поля:
Конкретна назва предмета закупівлі;
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг;
Класифікація за ДК 021:2015.
В розділі МІСЦЕ ПОСТАВКИ ТОВАРІВ АБО МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЧИ НАДАННЯ ПОСЛУГ заповніть поля:
Країна;
Регіон/Область (якщо ви обираєте Відповідно до документації, заповнювати адресу поставки не потрібно);
Населений пункт, Адреса, Поштовий індекс, Початкова дата періоду поставки ( не обов’язково заповнювати);
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.
Якщо потрібно додати предмети закупівлі натисніть ДОДАТИ ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ. Відкриється аналогічна форма заповнення розділу СКЛАД ЛОТУ 1.
В розділі УМОВИ ОПЛАТИ ЗГІДНО ІЗ ДОГОВОРОМ заповніть поля:
Подія – оберіть подію, після якої буде оплата по договору;
Опис – не обов’язкове для заповнення (тільки у випадку коли обрано подію Інша подія, тоді обов’язково заповніть);
Тип оплати;
Розмір оплати (зазначається у відсотках);
Період – поставте цифру та з переліку оберіть які це будуть дні – робочі, банківські, календарні.
Бувають випадки, коли декілька умов оплати. В такому разі натисніть ДОДАТИ УМОВУ ОПЛАТИ ЗГІДНО З ДОГОВОРОМ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
В розділі ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ – обов’язково завантажте проект договору і за бажанням додайте будь які інші документи, які стосуються даної закупівлі.
В розділі КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ за необхідності ви можете додати
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ (СТАТТЯ 27 ЗАКОНУ УКРАЇНИ).
В розділі ДАТИ ТА СТРОКИ заповніть поля:
Завершення періоду уточнень (не менше 3-х роб. днів);
Додатковий час для надання відповідей можна додати декілька днів між періодами уточнень та подання пропозиції, для надання відповіді на запитання від учасників (не обов’язково для заповнення);
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій (мінімум 2 роб. дні). Години вкажіть за бажанням.
Перевірте заповнену інформацію та натисніть ОПУБЛІКУВАТИ.
При успішній публікації система повідомить: зміни збережено, тендер опубліковано.
Натисніть НАКЛАСТИ КЕП НА УМОВИ ОГОЛОШЕННЯ та підпишіть.
Після підписання КЕП система перевіряє відповідність вимогам та автоматично переводить закупівлю в статус Період уточнень.