ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН

Як опублікувати закупівлю з локалізованим товаром

11.04.2025 16:19
0
Поділитися на facebook
Поділитись
шаблон

Згідно з пунктом 29-1 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), ступінь локалізації виробництва – це показник місцевої складової у питомій вазі вартості сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, що є предметом закупівлі.

Пунктом 1 частини 61 розділу X Закону передбачено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: 

замовник здійснює закупівлю товарів, до яких застосовується локалізація згідно з підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує:

у 2022 році – 10 відсотків;

у 2023 році – 15 відсотків;

у 2024 році – 20 відсотків;

у 2025 році – 25 відсотків; 

у 2026 році – 30 відсотків;

у 2027 році – 35 відсотків;

з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту – 40 відсотків.

Локалізація застосовується якщо:

  • очікувана вартість закупівлі вище 200 тис. гривень;
  • придбання товару з переліку (цілісного виробу, а не частини);
  • не залежить від того новий товар чи б/в;
  • не залежить від способу придбання (будь-яка процедура закупівлі, Закон України чи Постанова).

 

Перелік процедур закупівель, в яких передбачена закупівля локалізованого товару:

  1. Відкриті торги з особливостями;
  2. Запит (ціни) пропозицій;
  3. Укладання рамкової угоди;
  4. Тендер;
  5. Відкриті торги з публікацією англійською мовою;
  6. Відкриті торги для закупівлі енергосервісу;
  7. Конкурентний діалог 1-й та 2-й етап;
  8. Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-й та 2-й етап.

     

Локалізація в Prozorro Market:

При проведенні Запиту (ціни) пропозицій з підбором необхідних характеристик, якщо товар підпадає під локалізацію, то вкажіть це як одну з характеристик товару:

В такому випадку параметр локалізації буде включено в характеристики товару і він відображатиметься при перегляді:

Якщо до товару локалізація законодавчо не застосовується, то оголошуйте закупівлю без параметру локалізація в характеристиках товару.

Звертаємо Вашу увагу! Запит (ціни) пропозицій постачальників щодо предмета закупівлі товару, вартість якого дорівнює або перевищує 500 тис. гривень, здійснюється відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу. Необхідно обов’язково використовувати профілі із заданими характеристиками, додатково нічого не зазначається. Якщо товар підпадає під локалізацію, то відповідні зміни будуть внесені в сам профіль товару адміністраторами каталогу.

Для Відкритих торгів з особливостями та інших типів закупівель у формі оголошення закупівлі параметр локалізації за замовчуванням заблокований. Для активації параметру оберіть відповідний код ДК 021:2015, що підпадає під локалізацію (локалізовані товари підсвічуються жовто-блакитним кольором):

поставте відмітку у полі Ступінь локалізації та обов’язково оберіть необхідну категорію:

Звертаємо Вашу увагу! Замовники у сфері оборони не використовують поняття локалізації у своїх закупівлях (відповідно до постанови КМУ № 1275), а тому нічого додатково не зазначають при проведенні будь-яких типів закупівель.


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку