ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН

Укладання рамкової угоди

13.01.2025 12:34
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Рисунок1

Згідно термінів, що наведені у статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «рамкова угода – правочин, який укладається одним чи кількома замовниками (у тому числі централізованою закупівельною організацією) в порядку, встановленому цим Законом, з кількома учасниками процедури закупівлі з метою визначення основних умов закупівлі окремих товарів і послуг для укладення відповідних договорів про закупівлю протягом строку дії рамкової угоди».

Розділом 1 статті 15 Закону визначено що «укладення рамкових угод здійснюється за результатами проведення відкритих торгів з урахуванням вимог цієї статті».

При цьому особливості укладання і виконання рамкових угод встановлює «Порядок укладання і виконання рамкових угод» (далі – Порядок), затверджений Наказом Мінекономрозвитку від 15.09.2017 № 1372 (в редакції від 28.02.2018).

 Порядок визначає певні особливості укладання рамкових угод, а саме:

  • рамкові угоди мають укладатися виключно з декількома постачальниками (мінімум трьома), яких обирають у ході аукціону;
  • для укладання рамкових угод використовується виключно процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою.

 Закупівля за рамковою угодою умовно поділяється на 2 етапи:

  • перший – проведення процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою для відбору постачальників у РУ;
  • другий – проведення відбору серед визначених постачальників для укладення договору про закупівлю.

1 етап проведення відкритих торгів для укладання рамкової угоди:

Звертаємо Вашу увагу! Перед публікацією відкриті торгів для укладання рамкової угоди обов’язково заповніть/перевірте ПРОФІЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ:

Натисніть вкладинку IN ENGLISH та пропишіть Назву юридичної особи та інформацію по контактній особі:

Проведення відкриті торгів для укладання рамкової угоди здійснюються згідно з річним планом.

В кабінеті, в меню користувача МІЙ ДЗО в розділі МОЇ ПЛАНИ ЗАКУПІВЕЛЬ створіть план, переведіть його в статус Запланований, в разі необхідності додайте Обґрунтування та натисніть Оголосити цю закупівлю:

У формі ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ЗАКУПІВЛІ вкажіть:

  • строк, на який укладається рамкова угода. Наявна можливість обрати кількість років, місяців, днів. Максимально чотири роки;
  • кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду (вказується максимальна кількість можливих учасників, з якими підпишиться рамкова угода, але мінімум три):

У формі Загальна інформація про закупівлю поле Опис предмета закупівлі продубльовано автоматично з плану. Обов’язково заповніть опис предмета закупівлі на вкладці IN ENGLISH.

 

 Поле Примітки не обов’язкове – заповніть при необхідності:

У розділі Специфікація закупівлі (ЛОТ 1) заповніть поля:

  • конкретна назва частини (лоту) предмету закупівлі. Обов’язково заповніть на вкладці IN ENGLISH;
  • очікувана вартість закупівлі;
  • розмір мінімального кроку пониження ціни:

Склад лоту 1 – обов’язково заповніть поля:

  • конкретна назва предмета закупівлі. Обов’язково заповніть на вкладці IN ENGLISH;
  • кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг;
  • класифікація за ДК 021:2015;
  • країна;
  • кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг.

Інші поля не обов’язкові для заповнення, але у разі необхідності їх можна заповнити:

Розділ Умови оплати згідно із договором:

  • подія – оберіть подію, після якої буде оплата по договору;
  • опис – не обов’язкове для заповнення (тільки у випадку коли обрано подію Інша подія обов’язково заповніть);
  • тип оплати;
  • розмір оплати (зазначається у відсотках);
  • період – поставте цифру та з переліку оберіть які це будуть дні – робочі, банківські, календарні.

 

Бувають випадки, коли декілька умов оплати. В такому разі натисніть Додати умову оплати згідно з договором про закупівлю:

Розділ Тендерна документація до лоту 1.

Звертаємо Вашу увагу! Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей зазначених в п. 28 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178. Обов’язково зазначте у тендерній документації, що учасник підтверджує дані шляхом самодекларації (ставить галочки при поданні пропозиції у відповідних полях). Тільки переможець завантажує довідку з МВС про несудимість.

Натисніть на кнопку Додати документ завантажте необхідні документи, вказавши тип та рівень документу. Документ завантажиться в ЦБД після публікації закупівлі:

 

Звертаємо Вашу увагу! Можна завантажити документи у розділ Тендерна документація і якщо у Вас буде декілька лотів – ці документи продублюються в кожному Лоті:

Блок  ДОДАТКОВІ КОНТАКТНІ ОСОБИ – опціональний:

Блок  КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ.

Розділ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ – не заповнюєте.

Відповідно до чинних особливостей проведення відкритих торгів Замовник не може вимагати від Учасника документи для підтвердження відсутності підстав.

Звертаємо Вашу увагу! Якщо очікувана вартість закупівлі більше 20 мл. грн., то в розділі ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДМОВИ В УЧАСТІ У ПРОЦЕДУРІ ЗАКУПІВЛІ, система автоматично ставить галочку біля даного пункту (у період подання пропозицій даний критерій редагується):

Розділ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ обов’язково заповніть, якщо у розділі СПЕЦИФІКАЦІЯ ЗАКУПІВЛІ був зазначений відповідний пункт:

Згідно статті 25 Закону «Про публічні закупівлі» розмір забезпечення визначається в межах 0,5% від очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3% у разі закупівель товарів чи послуг.

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ УМОВ ДОГОВОРУ заповніть у разі необхідності.

Поставте галочку і заповніть форму.

Звертаємо Вашу увагу! Кожне поле є обов’язковим для заповнення. Цифрове значення оберіть в залежності від меж, вказаних системою:

Якщо передбачено декілька документів підтвердження умов забезпечення виконання договору, то натисніть Додати спосіб підтвердження або видаліть зайвий (крім трьох обов’язкових):

Якщо відповідно до  Статті 546 ЦКУ є необхідність додати забезпечення виконання умов договору, якого немає в переліку, то поставте  галочку у полі Іншій формі і заповніть форму Інші вимоги:

Для обрання документу зі списку вже завантажених – додайте його до тендерної документації, обов’язково вкажіть Тип документуКваліфікаційні критерії та збережіть Чернетку.

Звертаємо Вашу увагу! Забезпечення виконання умов договору надає тільки Переможець.

КРИТЕРІЇ ПО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ УКРАЇНИ.

 Звертаємо Вашу увагу! Відповідно до абзацу 2 пункту 48 Постанови №1178 у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.

При оголошенні закупівлі послуг та робіт зазначення в електронних полях мінімум 1 кваліфікаційного критерія є обов’язковим:

Звертаємо Вашу увагу! Якщо застосувати критерії до Закупівлі, ви не зможете застосувати їх до лоту окремо.

В розділі ДАТИ ТА СТРОКИ зазначте Кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Тривалість цього періоду не може бути меншою, ніж 30 календарних днів. Години вкажіть за бажанням.

Перевірте заповнену інформацію та натисніть ОПУБЛІКУВАТИ:

При успішній публікації система повідомить: зміни збережено, тендер опубліковано.

Натисніть НАКЛАСТИ КЕП НА УМОВИ ОГОЛОШЕННЯ та підпишіть.

Після підписання КЕП система перевіряє відповідність вимогам та автоматично переводить закупівлю в статус Оголошена, де одночасно починаються періоди Уточнень, Оскаржень та Подання пропозицій. Редагувати закупівлю можливо до завершення періоду Подання пропозицій.

Звертаємо Вашу увагу! У разі внесення змін строк подання пропозицій має бути продовжений так, щоб він становив не менше 4 днів:

Обов’язково після закінчення редагування натисніть НАКЛАСТИ КЕП НА УМОВИ ОГОЛОШЕННЯ та підпишіть.

За потребою закупівлю можна ВІДМІНИТИ:

Учасник на етапі подання пропозиції має право звернутися до замовника не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Для надання відповіді натисніть вкладку ЗВЕРНЕННЯ:

Заповніть поле Надайте Вашу відповідь та натисніть ОПУБЛІКУВАТИ ВІДПОВІДЬ:

Після завершення періоду Подання пропозицій розкриваються всі деталі технічної пропозиції учасників. Прийміть рішення по кожній пропозиції (допустити/відхилити). Період Прекваліфікація триває максимально 20 робочих днів:

натисніть СФОРМУВАТИ ПРОТОКОЛ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЙ та обов’язково підпишіть рішення КЕП:

Період Оскарження прекваліфікації триває 5 календарних днів. Система планує аукціон не раніше, ніж на шостий день від дня рішення про допущення до аукціону.

На етапі Кваліфікація визначте учасників переможцями або відхиліть пропозиції, завантажте відповідний документ, підпишіть КЕП та натисніть ЗАВЕРШИТИ КВАЛІФІКАЦІЮ.

Звертаємо Вашу увагу! Строк розгляду пропозиції не повинен перевищувати 5 робочих днів з дня завершення електронного аукціону. Строк розгляду пропозиції може бути аргументовано продовжений до 20 робочих днів.

Для продовження строк розгляду пропозиції натисніть Подовжити термін розгляду пропозицій та завантажте відповідний протокол:

Статус закупівлі переходить в Кваліфікація (період оскарження) яка триває 10 календарних днів.

У разі відсутності скарг система переводить процедуру в статус Пропозиції розглянуто, після чого починається період завантаження документів ціни за одиницю постачальником.

Звертаємо Вашу увагу! Оприлюднення учасниками інформації про ціну за 1 одиницю товару (послуги) повинно відбутися у п’ятиденний строк.

Для опублікування (активації) рамкової угоди в блоці Рамкова угода біля кожного учасника натисніть ЦІНА ЗА ОДИНИЦЮ та внесіть інформацію:

Внесіть/відкоригуйте інформацію по рамковій угоді, дадайте необхідний документ та натисніть ЗБЕРЕГТИ:

  • номер угоди;
  • дата підписання угоди;
  • початок дії угоди;
  • кінець строку дії угоди.

Оновіть сторінку, натисніть ВНЕСТИ ІНФОРМАЦІЮ ПО УГОДІ та натисніть НАКЛАСТИ КЕП:

Процедура набуває статусу ЗАВЕРШЕНА.

Перший етап закупівлі за рамковою угодою завершено.


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку