Створення Запиту ціни пропозиції в Prozorro Market з особистого кабінету на суми від 50 тис.грн. до 200 тис.грн.

03.02.2021 13:12
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Створення Запиту ціни пропозиції в Prozorro Market з особистого кабінету на суми від 50 тис.грн. до 200 тис.грн. (1)

   Документ, що регулює правила закупівель в Prozorro Market в межах від 50 тис.грн. до 200 тис.грн., а для замовників Монополістів в межах від 50 тис.грн. до 1 млн.грн. це Постанова КМУ від  14.09.2020 року № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу».

   Переваги для замовників:
– економія Державних коштів;
– коротші терміни проведення закупівлі;

   Технічна реалізація для замовників з 2 лютого 2021 – можна створювати “Запит ціни пропозицій”.

Закупівлю товарів в PROZORRO MARKET на суму від 50 тис.грн. до 200 тис.грн. можна виконати
через «Запит ціни пропозиції». Публікується «Запит ціни пропозиції» відповідно до Плану
закупівель із Типом процедури «Запит ціни пропозиції». План повинен бути в статусі
«Запланований».
Якщо Плану немає, потрібно його створити.
В кабінеті в меню користувача МІЙ ДЗО оберіть МОЇ ПЛАНИ ЗАКУПІВЕЛЬ, далі
ОПУБЛІКОВАНІ ПЛАНИ, далі натисніть ДОДАТИ ПЛАН

Заповніть форму ПАРАМЕТРИ ПЛАНУ ЗАКУПІВЛІ.
Зверніть увагу! В полі «Тип процедури» потрібно обирати «Запит ціни пропозиції»
Заповніть всі необхідні поля, опублікуйте, підпишіть КЕП та переведіть План в статус
«Запланований»

Наприклад, купуємо Принтери на суму 100 тис.грн. План створений за Типом процедури «Запит ціни пропозиції», статус «Запланований»

Для формування «Запиту ціни пропозиції» в меню користувача МІЙ ДЗО оберіть
PROZORRO MARKET

В переліку груп(категорій) товарів PROZORRO MARKET оберіть відповідну назву групи, або в полі для пошуку (за назвою, класифікатором, брендом) впишіть назву товару.
Наприклад, «Принтер», далі ПОШУК. Обиріть необхідний вид товару «Принтери
багатофункціональні».

В групі товару Принтери багатофункціональні, можна через розширений пошук, опція
Параметри, визначити який саме принтер потрібно. Тобто, застосувати фільтр пошуку. Також можна обрати принтер із запропонованого переліку, переглянувши всі пропозиції. По кожному виду принтера є можливіть побачити кількість постачальників Кількість пропозицій у яких можна придбати саме таку модель.

Наприклад обрано Canon i-SENSYS MF112 (2219C008)
Кількість пропозицій 12 – це означає що продають такий принтер 12 постачальників.
Натисніть на назву/фото принтеру

Далі, є список пропозицій від Постачальників де зазначена коротка інформація про Постачальника, ціна товару (у різних Постачальників вона може бути різною), умови поставки, тощо. Також відображається Діапазон цін по цьому товару.
Для формування запиту цінових пропозицій натисніть активне посилання «Створити процедуру «запит ціни пропозицій» для Принтер багатофункціональний, монохромний друк, А4, 8000 стор/міс, 18 стор/хв»

Відкриється форма оголошення. Деякі поля в формі вже заповнені. В розділі ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ ЗАКУПІВЛІ необхідно заповнити поле «Очікувана вартість закупівлі» з ознакою з ПДВ (ознаку не можна змінювати). Відкорегувати поле «Особа відповідальна за закупівлю» ( за необхідністю). Розділ ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ЗАКУПІВЛЮ заповнений автоматично.

У розділі СПЕЦИФІКАЦІЯ ЗАКУПІВЛІ зазначте кількість товару, та заповніть форму по місцю
поставки товару, зазначивши адресу

В розділі ДАТИ ТА СТРОКИ заповніть «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій»,
тривалість цього періоду не може бути меншою ніж два робочих дні.
Зверніть увагу! Обов’язково потрібно вказувати Ідентифікатор плану.
Далі натисніть ОПУБЛІКУВАТИ, або Зберегти як чернетку.

Після публікації система покаже повідомлення ЗМІНИ ЗБЕРЕЖЕНО, ТЕНДЕР ОПУБЛІКОВАНО. Запит ціни пропозиції буде в статусі ЧЕРНЕТКА.
До моменту накладання КЕП, в цьому статусі можна скористатись опціями «Редагувати»,
«Відмінити закупівлю».

Після накладання КЕП система перевіряє відповідність вимогам, на час перевірки статус закупівлі ЧЕРНЕТКА(Публікація). По завершенню перевірки, система автоматично переводить закупівлю в статус «Період подання пропозицій». Якщо інформація не відповідає вимогам, система автоматично переводить
закупівлю в статус «Торги не відбулися».
Одночасно, автоматично формуються та відправляються повідомлення-запрошення всім Постачальникам, які пройшли кваліфікацію по цьому товару. Постачальники подають свої пропозиції у визначений термін.
На цьому етапі Замовник може відмінити закупівлю.

Після закінчення періоду подання пропозицій, система автоматично визначає переможцем того постачальника, що має найменшу ціну. Постачальнику приходить сповіщення про те, що він став «Переможцем» та у термін, що не
перевищує 2 робочі дні, повинен підтвердити свою пропозицію. Статус в Протоколі розкриття у такго постачальника «На розгляді» .
У випадку не підтвердження учасником своєї пропозиції, система автоматично його дискваліфікує, переводить в статус «Пропозиція відхилена». Наступного учасника у Протоколі розкриття система переводить у статус «На розгляді». Та знову очікування підтвердження від постачальника 2 робочі дні. Якщо ніхто з учасників не підтвердить
свою пропозицію у визначені терміни, система автоматично переводить закупівлю в статус «Торги не відбулись».

Якщо учасник, у визначений термін 2 робочі дні, підтвердив свою пропозицію система автоматично змінює статус на «Переможець» в Протоколі розкриття, та формує «Повідомлення про намір укласти договір».
З цього моменту у замовника є 10 календарних днів на підписання Договору з постачальником, та оприлюднення його в системі.
Для завантаження підписаного Договору натисніть ДОДАТИ ДОГОВІР.
На цьому етапі при необхідності, або відмові постачальника підписати Договір є можливість ВІДМІНИТИ ЗАКУПІВЛЮ.

Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку