Створення Запиту (ціни) пропозицій в Prozorro Market за допомогою динамічного профілю

31.08.2023 11:02
0
Поділитися на facebook
Поділитись
40

Для формування Запиту (ціни) пропозицій за допомогою динамічного профілю в меню користувача МІЙ ДЗО, оберіть PROZORRO MARKET:

В переліку груп (категорій) товарів ROZORRO MARKET оберіть відповідну назву групи або в полі ПОШУК (за назвою товару, коду класифікатора, брендом) вкажіть потрібний товар.

Наприклад – Папір.

Далі ПОШУК. Оберіть необхідний вид товару:

Для створення закупівлі зі своїми характеристиками натискаєте у Розділі Параметри на Папір офісний форматний або на назву першого у списку товару:

Для вибору профілю товару з метою створення Запиту (ціни) пропозицій натисніть ДОДАТИ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ЗЦП:

Обраний товар додано до Кошика.

Натисніть на Кошик:

У Кошик потрапляють всі товари цього профілю. Для того, щоб оголосити Запиту (ціни) пропозицій зі своїми характеристиками у Кошику знайдіть товар  з приміткою Динамічний профіль. Поставте  відмітку та натисніть Створити закупівлю:

У Кошику групи товарів формуються за кодом ДК за 4 цифрою та відокремлені блакитними лініями. Якщо помилково обрано товар або не має потреби, його можна видалити, натиснувши на Х.

Звертаємо Вашу увагу! Бажано своєчасно видаляти зайві товари із Кошика.

Після створення чернетки закупівлі кінці сторінки натисніть на кнопку Редагувати та заповніть всі відповідні поля:

В разі необхідності Ви можете редагувати Очікувану вартість закупівлі з ПДВ чи без ПДВ.

Не забудьте вказати ідентифікатор плану.

Заповніть поле Умови поставки:

Звертаємо Вашу увагу! У розділі ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ завантажте скановану копію власного проєкту договору або скористайтесь закладеним в Прозорро шаблоном договору, який ОБОВ’ЯЗКОВО завантажте у даний розділ через кнопку Додати файл документації. В електронний шаблон договору додається інформація щодо конкретного предмету закупівлі та інформація про замовника і постачальника з даних, що є в системі:

У розділі СПЕЦИФІКАЦІЯ ЗАКУПІВЛІ зазначте кількість та місце поставки товару:

Щоб вказати свої вимоги та характеристики до товару заповніть блок

ДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:

Біля кожної характеристики яка буде використовуватись поставте відмітку. Якщо, наприклад,  якийсь бренд не підходить, то видаліть його, натиснувши хрестик:

Поле МІНІМАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ та МАКСИМАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ заповнюється автоматично. В полі ОЧІКУВАНЕ ЗНАЧЕННЯ пропишіть саме ту інформацію, яка Вам необхідна по цьому товару.

Звертаємо Вашу увагу – система не перевіряє внесену Вами інформацію в полі ОЧІКУВАНЕ ЗНАЧЕННЯ, тому Ви повинні бути впевненні в коректності та точності даних характеристик, щоб у учасників була можливість запропонувати даний товар:

В розділі ДАТИ ТА СТРОКИ заповніть Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.

Звертаємо Вашу увагу! Тривалість цього періоду не може бути меншою, ніж два робочі дні.       

Далі натисніть ЗБЕРЕГТИ ЯК ЧЕРНЕТКУ або ОПУБЛІКУВАТИ:

При успішній публікації система повідомить: зміни збережено, тендер опубліковано.

Натисніть НАКЛАСТИ КЕП НА УМОВИ ОГОЛОШЕННЯ та підпишіть.

Після підписання КЕП система перевіряє відповідність вимогам та автоматично переводить закупівлю в статус Період подання пропозицій.

Електронною системою закупівель автоматично через електронний каталог надсилається постачальникам, кваліфікованим до відповідної категорії, повідомлення про запит пропозицій постачальників в момент оприлюднення запиту пропозицій постачальників в електронній системі закупівель.

Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання пропозицій постачальників, розкривається вся інформація, зазначена в пропозиції та система автоматично визначає переможцем того постачальника, що запропонував найменшу ціну.

Ви укладаєте договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів.

Звертаємо Вашу увагу – завантаження сканованої копії Договору є обов’язковим!

Відхилити пропозицію переможця відбору можна, якщо постачальник:

1) не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку;

2) письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема, у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників;

3) пропонує товар походженням з російської федерації/республіки білорусь.

Звертаємо Вашу увагу! У разі відхилення пропозиції переможця відбору обов’язково зазначте причину такого відхилення та за необхідністю – долучить підтверджуючий документ. Оприлюднити це рішення в електронній системі закупівель потрібно протягом одного робочого дня з дня його прийняття.

На цьому етапі можна відмінити Запит (ціни) пропозицій у разі:

1) відсутності подальшої потреби в закупівлі;

2) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі;

3) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.

У разі відміни запиту пропозицій постачальників ви обов’язково зазначає причину такої відміни та оприлюднюєте таке рішення в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня його прийняття.

Після визнання учасника переможцем – накладіть КЕП на Ваше рішення:

Укладання договору з переможцем відбору відбувається не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів.

Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема, у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.

Звертаємо Вашу увагу! Завантаження сканованої копії Договору є обов’язковим!

У разі використання електронного договору натиснувши Додати договір, вкажіть його номер:

Перевірте/заповніть: Ціну договору та дати підписання, початку і завершення дії Договору:

У разі необхідності заповніть:

  • Ціна за одиницю;
  • Кількість;
  • Одиниці виміру:

Заповніть/перевірте інформацію про підписанта з Вашого боку.

Звертаємо Вашу увагу! Щоб інформація про підписанта відображалася автоматично, зайдіть у меню користувача МІЙ ДЗО, оберіть ПРОФІЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ:

Заповніть форму: Підписант договорів і обов’язково поставте галочку у полі –  Використовувати інформацію про підписанта в договорі:    

У разі необхідності цю інформацію можна редагувати.

Натисніть ЗБЕРЕГТИ:

ОБОВ’ЯЗКОВО дочекайтесь завершення синхронізації з Центральною базою даних!

Після внесення інформації з боку Постачальника завантажте, роздрукуйте та підпишіть автоматично сформований договір:

Натисніть РЕДАГУВАТИ та завантажте відсканований, підписаний договір та натисніть ЗБЕРЕГТИ:

Після завершення завантаження контракту дані по договору зафіксовані. Для завершення публікації закупівлі ОБОВ’ЯЗКОВО накладіть КЕП:

Після підписання КЕП система автоматично переводить закупівлю в статус Завершена:


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку