ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН

Створення Запиту (ціни) пропозицій в Prozorro Market

09.10.2024 08:27
0
Поділитися на facebook
Поділитись
Рисунок2

Для формування Запиту (ціни) пропозицій (ЗЦП) в меню користувача МІЙ ДЗО, оберіть PROZORRO MARKET:

В переліку груп (категорій) товарів ROZORRO MARKET оберіть відповідну назву категорії, використовуючи пошук або Каталог:

Каталог має категорії та підкатегорії:

Або в полі ШУКАТИ (за назвою товару, коду класифікатора, брендом) вкажіть потрібний товар.

Наприклад – Папір.

Оберіть необхідний вид товару:

Можна застосувати додаткові фільтри: ДК 021:2015 або МНН:

Звертаємо Вашу увагу! Якщо Ви не знайшли бренд товару, який хочете додати до асортименту Prozorro Market, залиште запит на додавання за посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScl0L8uMgigGuuOBfpQP3eYBfRhGj5WbdZSY6nuJlpSc_xvWQ/viewform

Для перегляду технічних характеристик наведіть мишкою на товар або натисніть Всі характеристики:

 Для оголошення Запит (ціни) пропозицій оберіть Профіль із заданими характеристиками або Гнучкий профіль:

Профіль із заданими характеристиками – неможливо редагувати.

Гнучкий профіль – дає можливість сформувати замовлення більш детально (бренд, формат, колір тощо).

Оголосити Запит (ціни) пропозицій  товарів за одним кодом ДК можна одночасно і ті, які мають профіль із заданими характеристиками та з гнучким профілем (з різними параметрами):

У разі застосування Гнучкого профілю необхідно обрати мінімум один параметр з профілю (бренд, формат тощо):

Після додавання профілю товару до Кошика можна продовжити покупки:

Звертаємо Вашу увагу! Оголосити Запит (ціни) пропозицій  з товаром, який Ви бачите в переліку, але він не має профілю – неможливо:

У Кошику ЗЦП можна перевірити характеристики обраного товару, бо при оголошені закупівлі вони не редагуються:

У Кошику ЗЦП групи товарів формуються за кодом ДК за 4 цифрою та відокремлені окремими блоками. Якщо помилково обрано товар або не має потреби, його можна видалити, натиснувши на корзину:

Звертаємо Вашу увагу! Бажано своєчасно видаляти зайві товари із Кошика ЗЦП.

 

Для того, щоб оголосити Запит (ціни) пропозицій у Кошику ЗЦП знайдіть відповідний товар, поставте відмітку та натисніть Оголосити запит ціни:

Після створення чернетки закупівлі кінці сторінки натисніть на кнопку Редагувати та заповніть всі відповідні поля:

В разі необхідності Ви можете редагувати Очікувану вартість закупівлі з ПДВ чи без ПДВ.

Не забудьте вказати ідентифікатор плану.

Заповніть поле Умови поставки:

Звертаємо Вашу увагу! У розділі ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ завантажте скановану копію власного проєкту договору або скористайтесь закладеним в Прозорро шаблоном договору, який ОБОВ’ЯЗКОВО завантажте у даний розділ через кнопку Додати файл документації. В електронний шаблон договору додається інформація щодо конкретного предмету закупівлі та інформація про замовника і постачальника з даних, що є в системі:

У розділі СПЕЦИФІКАЦІЯ ЗАКУПІВЛІ зазначте кількість та місце поставки товару:

В розділі ДАТИ ТА СТРОКИ заповніть Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.

Звертаємо Вашу увагу! Тривалість цього періоду не може бути меншою, ніж два робочі дні.       

Далі натисніть ЗБЕРЕГТИ ЯК ЧЕРНЕТКУ або ОПУБЛІКУВАТИ:

При успішній публікації система повідомить: зміни збережено, тендер опубліковано.

Натисніть НАКЛАСТИ КЕП НА УМОВИ ОГОЛОШЕННЯ та підпишіть.

Після підписання КЕП система перевіряє відповідність вимогам та автоматично переводить закупівлю в статус Період подання пропозицій.

Електронною системою закупівель автоматично через електронний каталог надсилається постачальникам, кваліфікованим до відповідної категорії, повідомлення про запит пропозицій постачальників в момент оприлюднення запиту пропозицій постачальників в електронній системі закупівель.

Електронною системою закупівель після закінчення строку для подання пропозицій постачальників, розкривається вся інформація, зазначена в пропозиції.

Для визнання учасника переможцем – натисніть ПЕРЕМОЖЕЦЬ,  збережіть та накладіть КЕП на Ваше рішення:

Ви укладаєте договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів.

Звертаємо Вашу увагузавантаження сканованої копії Договору є обов’язковим!

Відхилити пропозицію переможця відбору можна, якщо постачальник:

1) не підписав договір у строк, визначений абзацом першим пункту 66 цього Порядку;

2) письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема, у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників;

3) пропонує товар походженням з російської федерації/республіки білорусь.

Звертаємо Вашу увагу! У разі відхилення пропозиції переможця відбору обов’язково зазначте причину такого відхилення та за необхідністю – долучить підтверджуючий документ. Оприлюднити це рішення в електронній системі закупівель потрібно протягом одного робочого дня з дня його прийняття.

На цьому етапі можна відмінити Запит (ціни) пропозицій у разі:

1) відсутності подальшої потреби в закупівлі;

2) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі;

3) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.

У разі відміни запиту пропозицій постачальників ви обов’язково зазначає причину такої відміни та оприлюднюєте таке рішення в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня його прийняття.

Звертаємо Вашу увагу! Укладання договору з переможцем відбору відбувається не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. У разі обґрунтованої потреби строк для укладення договору може бути продовжений до 10 календарних днів.

Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема, у проєкті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу.

Звертаємо Вашу увагу! Завантаження сканованої копії Договору є обов’язковим!

У разі використання електронного договору натиснувши Додати договір, вкажіть його номер:

Перевірте/заповніть: Ціну договору та дати підписання, початку і завершення дії Договору:

У разі необхідності заповніть:

  • Ціна за одиницю;
  • Кількість;
  • Одиниці виміру:

Заповніть/перевірте інформацію про підписанта з Вашого боку.

Звертаємо Вашу увагу! Щоб інформація про підписанта відображалася автоматично, зайдіть у меню користувача МІЙ ДЗО, оберіть ПРОФІЛЬ ОРГАНІЗАЦІЇ:

Заповніть форму: Підписант договорів і обов’язково поставте галочку у полі –  Використовувати інформацію про підписанта в договорі:    

У разі необхідності цю інформацію можна редагувати.

Натисніть ЗБЕРЕГТИ:

ОБОВ’ЯЗКОВО дочекайтесь завершення синхронізації з Центральною базою даних!

Після внесення інформації з боку Постачальника завантажте, роздрукуйте та підпишіть автоматично сформований договір:

Натисніть РЕДАГУВАТИ та завантажте відсканований, підписаний договір та натисніть ЗБЕРЕГТИ:

Після завершення завантаження контракту дані по договору зафіксовані. Для завершення публікації закупівлі ОБОВ’ЯЗКОВО накладіть КЕП:

Після підписання КЕП система автоматично переводить закупівлю в статус Завершена:


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку