ДЕРЖЗАКУПІВЛІ.ОНЛАЙН

Відкриті торги для закупівлі енергосервісу

21.11.2024 12:15
0
Поділитися на facebook
Поділитись
енергосервіс
       

Енергосервіс – це комплекс заходів, які спрямовані на економію коштів за рахунок підвищення ефективності використання енергоресурсів.

Концепція енергосервісу полягає в тому, що енергоефективні заходи в будівлях бюджетних установ впроваджуються приватними інвесторами – енергосервісними компаніями (ЕСКО). При цьому ЕСКО, вкладаючи власні кошти, несе фінансові ризики, бере повну відповідальність за якість робіт та зацікавлена в максимальній економії витрат на оплату комунальних послуг.

Замовник оплачує ці послуги не власним коштом, а за рахунок економії енергоресурсів, досягнутої в результаті здійснення такими компаніями енергоефективних заходів.

Відкриті торги для закупівлі енергосервісу регулюються Законом України «Про публічні закупівлі» для закупівлі послуг, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації (цей Закон застосовується до всіх замовників, які здійснюють закупівлі енергосервісу, незалежно від вартості предмета закупівлі) та Постановою КМУ від 12.10.2022 р № 1178.

Етапи закупівлі:

   1. Публікація оголошення про закупівлю;

В оголошенні про закупівлю замовник вказує:

  • мінімальний крок підвищення ефективності енергосервісного договору під час аукціону. Він встановлюється в межах 0,5-3% від пропозиції постачальника;
  • облікову ставку НБУ на момент оголошення процедури закупівлі (даний показник має бути в межах від 0 до 0.99 (0 – 99% відповідно), точність вказання – 3 знаки після коми (00,000)).
  • джерело фінансування закупівлі (співфінансування з бюджетних коштів або фінансування виключно за рахунок Постачальника);
  • поле “місце постачання або виконання робіт, надання послуг” є необов’язковим до заповнення.

В оголошенні про закупівлю замовник НЕ вказує:

  • кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, оскільки постачальник самостійно визначає, яким чином він виконуватиме енергосервісний договір;
  • термін постачання/виконання робіт/надання послуг, терміни виконання енергосервісного договору визначає Постачальник у складі тендерної пропозиції;
  • очікувану вартість закупівлі, оскільки вартість буде визначена після підписання енергосервісного договору (на етапі “Укладення договору”);
  • мінімальний крок аукціону у грошовому виразі, оскільки відсутня очікувана вартість, та мінімальний крок визначається лише у % відносно пропозиції Постачальника.

В оголошенні замовник може встановлювати додаткові до показника ефективності енергосервісного договору якісні фактори оцінювання пропозиції для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції. При цьому сума цих додаткових (нецінових) за питомою вагою не перевищує 25 % від показника ефективності енергосервісного договору.

   2. Період уточнень та Період подання пропозицій – учасники мають можливість звернутися/ поскаржитися до замовника (крім останніх 10 календарних днів до кінця подання пропозицій) або поскаржитися до АМКУ (крім останніх 4 календарних днів до кінця подання пропозицій). Надсилати свої цінові пропозиції учасники мають можливість до кінця періоду подання пропозицій.

Протягом усього періоду подання пропозиції у замовника залишається можливість вносити зміни до оголошення та тендерної документації.

Тривалість періодів – мінімум 30 календарних днів;

Звертаємо Вашу увагу! У разі внесення до оголошення або тендерної документації, терміни закупівлі необхідно продовжити таким чином, щоб до дати завершення приймання пропозицій залишилося не менш, ніж 7 календарних днів.

   3. Прекваліфікація – замовник розглядає документи учасників, які містять технічний опис предмету закупівлі, документи які підтверджують кваліфікацію та відповідність.

Тривалість періоду – до 20 робочих днів;

Процедура вважається неуспішною та відміняється системою автоматично, якщо до аукціону було допущено (кваліфіковано) менше 2 постачальників.

   4. Оскарження прекваліфікації – учасники мають можливість звернутися до АМКУ.

 Тривалість періоду   – 5 календарних днів;

   5. Аукціон – відбувається на підвищення. Постачальники підвищують показник ефективності енергосервісного договору не менше, ніж на один мінімальний крок від свого попереднього значення шляхом зміни пропонованого терміну енергосервісного договору та/або Фіксованого відсотку щорічних платежів на користь Постачальника

Стартовим визначається найнижчий показник ефективності енергосервісного договору серед постачальників. По завершенню аукціону оприлюднюється інформація про пропозиції постачальників.

Безпосередньо в цьому аукціоні задіяні такі показники:

   1. визначені Замовником:

  • мінімальний “крок” аукціону– це відсоток, що встановлюється в межах 0,5-3% від пропозиції постачальника, на який Ви можете підвищувати ПЕД (зазначений в оголошенні про проведення закупівлі);

   2. визначені Постачальником:

  • тривалість контракту в роках (строк дії договору, років) – кількість повних років терміну дії енергосервісного договору;
  • тривалість контракту в днях (строк дії договору, днів) – кількість додаткових днів до повних років терміну дії енергосервісного договору – якщо перший та/або останній рік договору буде неповним;
  • відсоток річних платежів (фіксований відсоток щорічних платежів на користь постачальника) – відрахування, які Ви будете отримувати як виконавець договору.

 

Кваліфікація переможця – строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції – п’ять робочих днів, може бути подовжений до 20 робочих днів.

Визначення переможця відбувається по значенню Показника ефективності енергосервісного договору від вищого до нижчого.

В повідомленні про намір укласти договір поле “Ціна договору” заповнюється системою автоматично. Воно визначається як сума щорічних виплат переможцю;

   6. Пропозиції розглянуті – після визначення переможця та відображення повідомлення про намір укласти договір не пізніше, ніж за 10 днів, замовник має у встановленому порядку подати на затвердження Центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної бюджетної політики (щодо об’єктів державної власності), відповідній місцевій раді (щодо об’єктів комунальної власності) істотні умови енергосервісного договору, що укладатиметься з переможцем. Відповідний керівний орган затверджує або відмовляє у затвердженні істотних умов енергосервісного договору в термін, що не перевищує 60 робочих днів з дати звернення головного замовника енергосервісу.


Поділитися на facebook
ПОДІЛИТИСЬ
0

КОМЕНТАРІ

Підписка на розсилку